Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror inte jag kommer kunna springa mitt lopp imorn... :(
Verkar som att jag har en inflammation eller något i vaden. Har ont till och med nä jag går nu....
Ska nog köpa voltarengel och massera in, se om det gör något. Så får jag helt enkelt prova imorn. Känns ju trist att missa ett kul lopp liksom!

@Sleepan Nej vad trist! :( Vad är det för lopp? Även om man inte vill missa så är det ju värre att få en långvarig skada... Men är det inte så långt kan du ju testa och sen gå istället om det gör ont.

I dag har jag träningsvärk. Lite, men på många stället. Vaderna, ljumskarna, bröstmusklerna, ländryggen.

Det märks att jag inte simmar för ofta i alla fall :angel:

Tävlade med hästen igår! Var uppe halv 6 för att fia och åka, rida tre ggr (gick till A-final och blev 4a i ena klassen :D) och försöka prestera sitt bästa alla tre ggr, ätit dåligt och sen inte hemma förrän strax innan kl 20. Ja jag är trött! Hade en tanke på att springa ikväll men jag tror jag sätter mig i solen med en kall öl efter dottern lagt sig istället :angel: Ska troligen följa med min svåger på en 9 km tur någon dag under helgen istället.

Det går rätt bra för mig. Kommit igång med styrketräningen rätt bra, och har sprungit några gånger den senaste tiden. Planen är att kör armhävningsutmaningen (vecka ett dag två) och springa idag, ev lite andra övningar i samband med armhävningarna. Känns bra. :)

@Sleepan Nej vad trist! :( Vad är det för lopp? Även om man inte vill missa så är det ju värre att få en långvarig skada... Men är det inte så långt kan du ju testa och sen gå istället om det gör ont.
Näsetloppet heter det. Ett 10,5 km långt lopp här i Götet.
Ska nog prova iaf. Går det så går det :)
Gå lär jag dock inte göra om jag är med, skulle ha svårt för det tror jag :p
Tar ju en jäkla tid med, haha.

Just nu kämpar jag att hålla mig vaken. Har jobbat inatt och sovit rätt kasst på fm, har en tid hos VC nu kl 13 för kortisonspruta så jag överlever resten av våren. Vill bara att klockan ska gå så jag kan få gå hem och lägga mig igen. Supertrött. Vet inte ens om jag orkar ta mig iväg och träna idag. Det märks väl.

Så var dagens motion avklarad nästan 8km på 45min. Fick världens håll efter ca 3km, mycket märkligt då jag bara ätit banan och druckit Celsius 1h innann. Har slagit vad med en manlig kollega nu om att vi båda ska springa MalmöMilen under 50min, så nu gäller det att ligga i!

Ni som löptränar lite mer, vad mer än intervaller är bästa sättet att bli snabbare på?

Ridning idag, dressyr närmare bestämt! Vet inte hur det kommer gå då jag har skitmycket träningsvärk i lår och rumpa, aj!

Det enda beachiga jag har gjort idag är dag 2 på armhävningsutmaningen, och idag gick det tungt. Men det är åtminstone gjort, jag satsar nog på tredje och sista dagen den här veckan på söndag, om jag inte känner mig mirakulöst mycket piggare imorgon.

Fast jag tror att vi tänker på samma människa? :o Det är ganska lätt när man ska tagga någon att råka välja fel person, när namnen är snarlika. Jag har i alla fall bara sett en person med liknande namn i tråden.

Jag håller med, det var länge sen @Qelina sa något. Hoppas allt är bra! <3

Bra träningspass på Xtra idag. Jag börjar verkligen känna mig starkare i kroppen, och det är skitkul :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
778
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
32 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat