öh jag ÄR ju en tantJag var långsammare men du identifierar dig alltså som en av de tre tanterna?
Och vad jag vet så är det där med triangeldrama bara använt med mig i meningen i denna leken ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
öh jag ÄR ju en tantJag var långsammare men du identifierar dig alltså som en av de tre tanterna?
ska kolla BRBkan du kopiera in det inlägget, för jag kan inte hitta det
ok citerade allt jag hittade hoppas det kommer i rätt ordningkan du kopiera in det inlägget, för jag kan inte hitta det
Bananer i mat är ju det GODASTE som finns!
Habina röstar på LenaH för hon vill inte att man ska ha bananer i mat. I den här leken är ju bananer = ulvar och vi vill väl käka öh... ulvarna?
Just det... hade glömt av bananens tvetydighet. Men! Bananen är faktiskt ett bär det är bananträdet som är en ört.
Schantana röstar på LenaH för att det känns ulvigt att hon så tydligt tar avstånd från allt vad bananer heter.
men alltså, två röster på @LenaH inom samma minut?
känns helt klart....... udda..
Det skulle ju kunna vara så att de röstar helt oberoende av varann, @Schantana är ju rätt ny och då blir man ofta lite på defensiven när man får en röst. Eller så beror det på något annat.
Jag kan tänka mig att ändra om jag hittar något mer misstänkt. Men just nu är det enda jag får lite svaga godvibbar från dig, jag kan ju inte rösta på någon jag tycker är god.
Se här de lurviga bananerna orsakar splittring i leden. Vi kan inte ens komma på vad de egentligen är för något. Bär eller frukt eller ört eller ulv.
Man får kramp, skulle bott i en svamp.
Jag tror inte @Schantana hann se min röst innan hon röstade.
Nej det tror inte jag heller.
Nej, det hann jag inte.
Lika bra att lyncha henne medan vi har chansen.
Dessa tre som Surrfian nämner härHalleluja för lite regn och min hjärna orkar arbeta igen! Än så länge verkar det inte hända så mycket i leken förutom @Paddington och @quarter4ever och @hemlig bondande, frågan är om det betyder något överhuvudtaget... Annars känns det väldigt avslaget än så länge.
Nu hämnas du bara för att jag sänkte dig oh hela lyan i sista leken
LenaH ändrar röst till Sookie för att jag tycker det är väldigt ludet att lägga en förtäckt BoP och sen antyda att det finns fler som är skumma utan att motivera varken röst eller andra misstankar.
Dessutom var min första röst usel och nu har jag ätit kakor och piggnat till lite.
LenaH ändrar röst till Sookie för att jag tycker det är väldigt ludet att lägga en förtäckt BoP och sen antyda att det finns fler som är skumma utan att motivera varken röst eller andra misstankar.
Dessutom var min första röst usel och nu har jag ätit kakor och piggnat till lite.
Men vad är det för skumt med dem?Dessa tre som Surrfian nämner här
och det där skulle få mig att misstänka dig mindre
Inga problem, jag har ju inte ätit middag på hela veckan. Snart försvinner jag.Hur ska du kunna hålla ditt BMI med kakor?
Nej! Choklad!Banankakor?
jättebra med alla citat - MEN var är dina tankar bland dem?ok citerade allt jag hittade hoppas det kommer i rätt ordning
Samtidigt som hon tidigare i leken lite subtilt försökt sprida misstankar mot mig genom att påskinna att det fanns ett triangeldrama mellan mig, Q, och hemlig.
och varför följer du snurrfian?Dessa tre som Surrfian nämner här
nej jag skrev det att jag inte skrev dem för att de redan kommit på pränt. Så det menade jag INTE att jag skrivit - i så fall missförstod du migjättebra med alla citat - MEN var är dina tankar bland dem?