Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Sookie känns ju lite lätt konstig med tre starka kandidater och så men hen är ju ny, andra leken va, så det bär emot att rösta där. Men hen känns helt klart skummast hittills.

kan du kopiera in det inlägget, för jag kan inte hitta det
ok citerade allt jag hittade hoppas det kommer i rätt ordning :)
:eek: Bananer i mat är ju det GODASTE som finns!

Habina röstar på LenaH för hon vill inte att man ska ha bananer i mat. I den här leken är ju bananer = ulvar och vi vill väl käka öh... ulvarna? :up: :laugh:

Just det... hade glömt av bananens tvetydighet. Men! Bananen är faktiskt ett bär det är bananträdet som är en ört.

Schantana röstar på LenaH för att det känns ulvigt att hon så tydligt tar avstånd från allt vad bananer heter.

men alltså, två röster på @LenaH inom samma minut?
känns helt klart....... udda..

Det skulle ju kunna vara så att de röstar helt oberoende av varann, @Schantana är ju rätt ny och då blir man ofta lite på defensiven när man får en röst. Eller så beror det på något annat.

Jag kan tänka mig att ändra om jag hittar något mer misstänkt. Men just nu är det enda jag får lite svaga godvibbar från dig, jag kan ju inte rösta på någon jag tycker är god. :banghead:

Se här de lurviga bananerna orsakar splittring i leden. Vi kan inte ens komma på vad de egentligen är för något. Bär eller frukt eller ört eller ulv.:eek: :confused:

Man får kramp, skulle bott i en svamp.:p

Jag tror inte @Schantana hann se min röst innan hon röstade.

Nej det tror inte jag heller.

Nej, det hann jag inte.

LenaH ändrar röst till Sookie för att jag tycker det är väldigt ludet att lägga en förtäckt BoP och sen antyda att det finns fler som är skumma utan att motivera varken röst eller andra misstankar.
Dessutom var min första röst usel och nu har jag ätit kakor och piggnat till lite.

LenaH ändrar röst till Sookie för att jag tycker det är väldigt ludet att lägga en förtäckt BoP och sen antyda att det finns fler som är skumma utan att motivera varken röst eller andra misstankar.
Dessutom var min första röst usel och nu har jag ätit kakor och piggnat till lite.

Hur ska du kunna hålla ditt BMI med kakor? :eek:

Banankakor? :d :love:

Tiden börjar rinna ut och jag känner mig mest förvirrad när det gäller
@Habina som efter att jag har påtalat att hon la andra rösten på @LenaH samma minut som @Schantana sedan ändrade sin röst (till Q). Samtidigt som hon tidigare i leken lite subtilt försökt sprida misstankar mot mig genom att påskinna att det fanns ett triangeldrama mellan mig, Q, och hemlig.

@hemlig som inte läst mina inlägg ordentligt (att jag har tid idag)

@Lilltess som röster på mig isf @quarter4ever eftersom jag tänker titta på Eurovision i morgon, men Q anser Eurovision är heligt....

och slutligen

@quarter4ever som först tycker jag gjort ett misstag när jag inte taggar @hemlig och sedan att jag reagerar "för fort" på de två rösterna som kom in på @LenaH

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 530
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 904
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar