Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är ju trevligt för mig... men alltså - dag1 å du känner redan godvibbar?
samtidigt var du väldigt snabb att reagera på dem ? Iom att de kom i samma stund ( minut) så kändes det lite raskt att ta fram det ? Eller gjorde du en "Q" skrev precis vad du tänkte ?jag tror inte heller att någon av er hann se varandras röster @Habina och @Schantana, men det står ut att rösterna kom samtidigt.
samtidigt känns det osannolikt att ni bägge två skulle vara i lyan tillsammans, men det hindrar ju inte ett en av er skulle vara där eller så är ingen av er där.
haha ?? vaFör hon kallar min älskade björn för Paffington.
med tanke på att jag suttit m leken uppe typ senaste halvtimmen så vore det väl ännu konstigare om jag inte reagerade på att det kom röster på samma person inom samma minut eller??samtidigt var du väldigt snabb att reagera på dem ? Iom att de kom i samma stund ( minut) så kändes det lite raskt att ta fram det ? Eller gjorde du en "Q" skrev precis vad du tänkte ?
3. Habina tja hon frågar och funderar iaf lite- och räds inte att rada upp en hel rad med dansande bananer Säger för mig inget om hennes roll i denna leken. Det som jag dock regerar en aning på är hennes val av ord - " triangeldrama" mellan mig , hemlig och Paffington? För att senare följa upp den tanken med en fråga om huruvida onda spionen / lyan känner till varandra . Alltså jag kan förstå tanken iofs men det är ändå något jag noterar.
Jag tänkte mer på att du framförde det så direkt och utan at ta med reflektionen att de kom samtidigt ? Det var ju inte så att DL var nästa minut .med tanke på att jag suttit m leken uppe typ senaste halvtimmen så vore det väl ännu konstigare om jag inte reagerade på att det kom röster på samma person inom samma minut eller??
HUR ofta händer det egentligen? Å speciellt DL1??
Äh, vad sjutton. Jag vill inte riskera att rösta ut en god för att jag gillar att äta bananer och LenaH gör det inte.
Habina ändrar röst till Quarter4ever
För hon kallar min älskade björn för Paffington.
Fast din teori var ändå rätt bra för att vara i dl 1? Hmm är ni i lyan tillsammans tro och du vill inte rösta ut en lyamedlem? Hmm...
det förvånar mig att du inte reagerar på att två röster kommer samtidigt på samma person när det inte är nära DL.Jag tänkte mer på att du framförde det så direkt och utan at ta med reflektionen att de kom samtidigt ? Det var ju inte så att DL var nästa minut .
Vilket var det jag menade med att du skrev direkt vad du tänkte utan att tänka ett varv till ( dvs göra en Q )
jodå jag reagerade ,men sedan skrev flera precis det jag själv tänkte om det heladet förvånar mig att du inte reagerar på att två röster kommer samtidigt på samma person när det inte är nära DL.
Nä, vi borde nog ha använt OT-färg för det var ju mest ett internt skämt som grundar sig i att vi gärna (åtminstone förr) röstade på varandra i DL1.Jag fattar ärligt talat ingenting av replikskiftet mellan @Snurrfian och @LenaH mer än en, ingen eller bägge kan vara onda. Vilket liksom är grunden i leken oavsett. :headbang: Någon som vill förklara för en blondin vad den gick ut på?
Jaha okej. Då blev det mer rimligt. Jag försökte verkligen få ihop det där på något vettigt sätt och lyckades inte alls.Nä, vi borde nog ha använt OT-färg för det var ju mest ett internt skämt som grundar sig i att vi gärna (åtminstone förr) röstade på varandra i DL1.