Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
jodå jag reagerade ,men sedan skrev flera precis det jag själv tänkte om det hela:)
Jag regerar nog iofs mer när det närmar sig DL i ärlighetens namn...
fast... jag kan inte se att du skrivit ngt i leken om att du reagerat på det. och i ärlighetens namn....

"flera" - vilka fler än mig själv ser du som reagerat på det?

Jag reagerar när jag ser något som inte följer gängse mönster.
Och detta är inte ett mönster som brukar förekomma....

att det kommer röster på samma person när det är nära inpå DL kan hända, men detta är ngt som skaver hos mig....

Fast din teori var ändå rätt bra för att vara i dl 1? Hmm är ni i lyan tillsammans tro och du vill inte rösta ut en lyamedlem? Hmm...

Man lämnar er en stund och tråden rullar iväg x antalsidor för att få 2 till medans man läser :arghh:
Men måste ju komma på en att rösta på så... :nailbiting: :arghh:
Sookie röstar på fio då hon är snabb att nämna lya och kanske hintar med detta till dom i lyan :nailbiting:
Jag vet det finns fler som är starka kandidater så som LenaH dom tre tanterna i triangeldramat osv osv
Detta får bli min röst så länge

de andra två var iofs habina och Schantana själva . men det kändes rätt rimligt att de iaf inte spg varandras röster i samma minut - vilket var min egen första tanke om det hela -
Sedan vart det gäller vilken sida någon av dem står på ska jag låta stå osagt

Röstlista DL 1 kl 00.00

21.32 Lilltess röstar på paddington
21.41 Fio röstar på Habina
22.58 LenaH röstar på Schantana
23.05 Snurrfian röstar på Sookie

23.08 Habina röstar på LenaH
23.08 Schantana röstar på LenaH
23:21 Habina ändrar röst till Quarter4ever
23:32 hemlig röstar på Artline
23:39 Sookie röstar på fio

Paddington 1
Habina 1
Schantana 1
Sookie 1
LenaH 1
quarter4ever 1

Artline 1
fio 1

Jag vet det finns fler som är starka kandidater så som LenaH dom tre tanterna i triangeldramat osv osv
Starka kandidater till vad? Och vilka är de tre tanterna? Du får gärna utveckla för det där blev rätt luddigt. :)

Man lämnar er en stund och tråden rullar iväg x antalsidor för att få 2 till medans man läser :arghh:
Men måste ju komma på en att rösta på så... :nailbiting: :arghh:
Sookie röstar på fio då hon är snabb att nämna lya och kanske hintar med detta till dom i lyan :nailbiting:

Nu hämnas du bara för att jag sänkte dig oh hela lyan i sista leken :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 530
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 904
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar