Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Habina , du skulle inte kunna skriva nåt mer så jag kan få rösta på dig. Röstade ju på dig typ tre gånger förra leken :rofl: och då hade jag rätt i mina misstankar visade det sig.

1. Sookie har jag inget bestående intryck av än ... Hittade leken och la till lite bananer , bara för att det passade temat

2. Artline endast hittat leken Tillägg: kommit in och är trött och skulle vilja använda det som röstmotivering...

3. Habina tja hon frågar och funderar iaf lite- och räds inte att rada upp en hel rad med dansande bananer :p Säger för mig inget om hennes roll i denna leken. Det som jag dock regerar en aning på är hennes val av ord - " triangeldrama" mellan mig , hemlig och Paffington? För att senare följa upp den tanken med en fråga om huruvida onda spionen / lyan känner till varandra . Alltså jag kan förstå tanken iofs men det är ändå något jag noterar.

4. hemlig tycker det är ulvigt att vilja se eurovision (:eek: )samt har lite dåligt minne:p Skrev lekens första sammanställning ( :up:)

5. Snurrfian kommenterar även hon mig, hemlig och Paddington men använder istället ordet bondar... Undrar vilka det är hon tänker sig bondar? Med tanke på att det involverar 3 personer?

6. bumpo hittat leken och fått en lekrelaterad låt på hjärnan, dock bara en rad....

7. Lilltess röstade först av alla , med något som hon själv verkar tycka vara en usel motivering. Jag noterar att hon röstar på Paddington, men inte ens tar upp mig i det hela ,( eftersom rösten handlade om eurovision)

8. Paddington får den första rösten på sig och den känns ju lite.... tunn... milt uttryckt. Jag tycker än så länge inte att Paddis skrivit något som jag reagerat på, jag fattade senare igår vad hon menade med att hon glömt tagga hemlig, Själv var jag mer fokuserad på ESC:o
känns lite som att hon hamnar i fokus lite pga att hon faktiskt skrivit något .... typ

9. fio lägger även hon en rätt tunn förstadags röst på habina ( dansande bananer) Mycket vin och lite ork eller något annat:idea: Men jag brukar ju alltid ha med fio som ett frågetecken i början så det behöver inte betyda så mycket

10.quarter4ever det är jag det :D

11. Schantana leker sin andra lek och funderar över om bananer verkligen är onda dör de ligger i fruktfatet, samt lägger in en bild på en banantunnel.... Skulle behöva se lite mer av henne

12. LenaH hittade leken kom sedan in sent ikväll, behöver sova även om hon har tillåtelse att vara uppe sent (:D ) Verkar försvara Paddington ( hon är missförstådd och har inga luddiga inlägg)hamnar sedan i replikering med snurrfian iom att hon inte röstat på snurrfian osv osv

Ja ni vad ska man tro om detta då :idea:

Det här reagerar jag på:

för alla vet väl att bananer i mat är ett otyg - tänk bananpizza, flygande Jacob osv? Banankaka sägs också vara äckligt...

Dessutom är bananen en ört och inte en frukt.

LenaH röstar på Schantana för att det känns som en vink från en ond utanför lyan till just lyan genom att verka ovetande om bananers ondska.

:eek: Bananer i mat är ju det GODASTE som finns!

Habina röstar på LenaH för hon vill inte att man ska ha bananer i mat. I den här leken är ju bananer = ulvar och vi vill väl käka öh... ulvarna? :up: :laugh:

Det här reagerar jag på:

för alla vet väl att bananer i mat är ett otyg - tänk bananpizza, flygande Jacob osv? Banankaka sägs också vara äckligt...

Dessutom är bananen en ört och inte en frukt.

LenaH röstar på Schantana för att det känns som en vink från en ond utanför lyan till just lyan genom att verka ovetande om bananers ondska.

Just det... hade glömt av bananens tvetydighet. Men! Bananen är faktiskt ett bär det är bananträdet som är en ört.

Schantana röstar på LenaH för att det känns ulvigt att hon så tydligt tar avstånd från allt vad bananer heter.

jo, jag vet att de flesta röster DL1 är förtäckta BOPar inkl mina egna i typ 90% av fallen - MEN de försöker iaf vara något som liknar en valid teori......
Jag håller med dig. Men nu är jag trött :p Men vissa förtäckta bopar är så tydligt att de är bopar men är skrivna på ett roligare sätt.

Se här de lurviga bananerna orsakar splittring i leden. Vi kan inte ens komma på vad de egentligen är för något. Bär eller frukt eller ört eller ulv.:eek: :confused:

Man får kramp, skulle bott i en svamp.:p

Röstlista DL 1 kl 00.00

21.32 Lilltess röstar på paddington
21.41 Fio röstar på Habina
22.58 LenaH röstar på Schantana
23.05 Snurrfian röstar på Sookie
23.08 Habina röstar på LenaH
23.08 Schantana röstar på LenaH

Paddington 1
Habina 1
Schantana 1
Sookie 1
LenaH 2

jag tror inte heller att någon av er hann se varandras röster @Habina och @Schantana, men det står ut att rösterna kom samtidigt.

samtidigt känns det osannolikt att ni bägge två skulle vara i lyan tillsammans, men det hindrar ju inte ett en av er skulle vara där eller så är ingen av er där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar