Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här reagerar jag på:
för alla vet väl att bananer i mat är ett otyg - tänk bananpizza, flygande Jacob osv? Banankaka sägs också vara äckligt...
Dessutom är bananen en ört och inte en frukt.
LenaH röstar på Schantana för att det känns som en vink från en ond utanför lyan till just lyan genom att verka ovetande om bananers ondska.
Det här reagerar jag på:
för alla vet väl att bananer i mat är ett otyg - tänk bananpizza, flygande Jacob osv? Banankaka sägs också vara äckligt...
Dessutom är bananen en ört och inte en frukt.
LenaH röstar på Schantana för att det känns som en vink från en ond utanför lyan till just lyan genom att verka ovetande om bananers ondska.
Men ingen tar väl @Snurrfian på allvar ändå?!?Men om Lena vore ulv. Hade hon då vågat rösta på snurrfian när snurr säger att Lena bara röstar där när hon är ulv?
Potato, potato. Eller - banana, banana.Just det... hade glömt av bananens tvetydighet. Men! Bananen är faktiskt ett bär det är bananträdet som är en ört.
Jag håller med dig. Men nu är jag trött Men vissa förtäckta bopar är så tydligt att de är bopar men är skrivna på ett roligare sätt.jo, jag vet att de flesta röster DL1 är förtäckta BOPar inkl mina egna i typ 90% av fallen - MEN de försöker iaf vara något som liknar en valid teori......
Vad är det du skriver? Jag tar mig själv på väldigt stort allvar! (Jag är hysteriskt trött och borde sova känner jag... )Men ingen tar väl @Snurrfian på allvar ändå?!?
Samma här och jag är den som ligger närmast tillhands att lynchas just nu så jag kanske borde gå och knoppa ändå!Vad är det du skriver? Jag tar mig själv på väldigt stort allvar! (Jag är hysteriskt trött och borde sova känner jag... )
Det skulle ju kunna vara så att de röstar helt oberoende av varann, @Schantana är ju rätt ny och då blir man ofta lite på defensiven när man får en röst. Eller så beror det på något annat.men alltså, två röster på @LenaH inom samma minut?
känns helt klart....... udda..
men alltså, två röster på @LenaH inom samma minut?
känns helt klart....... udda..
Det skulle ju kunna vara så att de röstar helt oberoende av varann, @Schantana är ju rätt ny och då blir man ofta lite på defensiven när man får en röst. Eller så beror det på något annat.
Nej det tror inte jag heller.Jag tror inte @Schantana hann se min röst innan hon röstade.
Nej, det hann jag inte.Jag tror inte @Schantana hann se min röst innan hon röstade.
det är ju trevligt för mig... men alltså - dag1 å du känner redan godvibbar?Jag kan tänka mig att ändra om jag hittar något mer misstänkt. Men just nu är det enda jag får lite svaga godvibbar från dig, jag kan ju inte rösta på någon jag tycker är god.