Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderade lite över det men det skrämmer mig att du tog upp den kopplingen...Bara för att jag fick en långsökt tanke av allt det där. @Blacksmithfarm inte känner den onda spionen till vilka som är i lyan? Och vice versa?![]()
Jag röstar på @Paddington för att hon är elak och drar upp gamla saker!@Snurrfian och @Habina verkar delta i olika lekar där den ena (Habina) tycker att det är ett triangeldrama mellan mig, Q och hemlig, medan Snurrfian undrar om vi tre försöker "bonda". Rent krasst var det väl bara typ vi tre som var aktiva igår..Å varför skulle någon överhuvudtaget vilja bonda med någon så här tidigt i leken (enda jag kan tänka mig man vill bonda med är m Snurris för om hon skulle råka vara i lyan å man själv är ond utanför så vill man ju inte bli käk
)
Jag röstar på @Paddington för att hon är elak och drar upp gamla saker!Jag var faktiskt god när jag käkade den onda utanför lyan förra gången! Och väldigt medveten om vad jag gjorde, så det så!
![]()
tänk att jag satt och funderade över detsammaSedan undrar jag lite försynt varför hon reagerar mer på mig än Q som håller Eurovision som heligt? Riktigt sååå långt drar jag ju inte det![]()
Hur kunde du vara god och samtidigt käka någon?Jag röstar på @Paddington för att hon är elak och drar upp gamla saker!Jag var faktiskt god när jag käkade den onda utanför lyan förra gången! Och väldigt medveten om vad jag gjorde, så det så!
![]()
Den onda utanför lyan hade tjuvat ett käk och var tvungen att ge bort det till någon och gav det till mig.Hur kunde du vara god och samtidigt käka någon?![]()
hon fick en gåva av tjuven som trodde hon var ondHur kunde du vara god och samtidigt käka någon?![]()
Ahh får rätta mig själv i inlägg #65 - det var inte @Lilltess som tog upp att jag skulle röstat tidigt idag, utan det var @hemlig enligt ovanPaddington - ska kombinera eurovision och ulvlek imorgon. Kommer i småbråk med q4 om att det missats att tagga mig, försöker de lägga alibi på varandra? Säger att hon måste rösta tidigt, men än har jag inte sett nån röst.
tjuven visste inte vad stöldgodset var, det stämmer.. .Den onda utanför lyan hade tjuvat ett käk och var tvungen att ge bort det till någon och gav det till mig.Fast jag tror inte att tjuven visste vad den tjuvade? Eller?
Nåja det var förra leken.
![]()
Jag röstar på @Paddington för att hon är elak och drar upp gamla saker!Jag var faktiskt god när jag käkade den onda utanför lyan förra gången! Och väldigt medveten om vad jag gjorde, så det så!
![]()
hahaJa fast jag var inte helt övertygad om det först... Det tog ett tag.... Eller det var nog tack vare @quarter4ever faktiskt![]()
kanske inte riktigt missförstådd, utan mer att folk inte läser vad som stårSåhär långt känns det som att @Paddington blir missförstådd, @fio dricker vin och är tankad, någon fokuserar på Eurovision (welcome aboard the red line, my name is Måns Zelmerlöw and I'm the host of the Eurovision Song Contest) och typ alla andra lurar i vassen....![]()
Helt sant, jag tyckte inte att dina inlägg var speciellt luddiga.kanske inte riktigt missförstådd, utan mer att folk inte läser vad som står
sååå många inlägg har det ju inte varit i leken så här långt.....