Det kan nog undertecknad vara behjälplig med framöver... om inte annat så måste jag ju bara komma å fota underverket!!tillägg: Kan behöva hjälp med att ta kål på den då undertecknad knappt smakar rött öht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan nog undertecknad vara behjälplig med framöver... om inte annat så måste jag ju bara komma å fota underverket!!tillägg: Kan behöva hjälp med att ta kål på den då undertecknad knappt smakar rött öht
å andra sidan fick ju @cirkus stifta bekantskap med dyngstacken senast så Zinfandel verkade ju ..... varit nödvändigtdet har nog mer att göra med hur jag känner mig än ngt annat...
du vet hur det sett ut här på sistone....
Ahh, den berömda Mr Z - själv har jag som vanligt sällskap av Barone Ricasoli, alltid lika trevligt sällskap....
ÅH de fotona skulle jag verkligen vilja ha !!!Det kan nog undertecknad vara behjälplig med framöver... om inte annat så måste jag ju bara komma å fota underverket!!
du är ju rena rama ungdomen jämfört med en annan- och självklart kan man inte missa Eurovision heller
Jag har en låda med Zinfandel hemma hos mig sedan @cirkus & co stannade förbi sedan senast
tillägg: Kan behöva hjälp med att ta kål på den då undertecknad knappt smakar rött öht
å du tror att du kommer få fler besök om du hotar folk m dyngstacken?å andra sidan fick ju @cirkus stifta bekantskap med dyngstacken senast så Zinfandel verkade ju ..... varit nödvändigt
ÅH de fotona skulle jag verkligen vilja ha !!!
Jag kommer gärna tillbax och hjälper dig med lådan - den kommer inte bli dålig
Dude- man har liksom inget valå du tror att du kommer få fler besök om du hotar folk m dyngstacken?
sedan är den stora skillnaden mellan mig å @cirkus att jag aldrig skulle komma på tanken att erbjuda någon att gräva ner mig om jag skulle råka ha fel om något
I´m gonna hold you to that, just sayinDude- man har liksom inget val
har man fel så har man fel
jaja Whatever- shit ( sic!) happensI´m gonna hold you to that, just sayin
fast i ditt fall blir det kanske fler stekpannor...... eller toaletter......
Eurovision framför ulvlek.... Klart ulvigtjag tänkte faktiskt vara i form för att se Eurovision-finalen på lördag kväll sådetså
sedan börjar den här tanten bli gammal å orkar inte vara vaken så länge två nätter i rad - men du behöver inte vara orolig, det blir nog ett glas rött el två i morgon iaf
hörröduröEurovision framför ulvlek.... Klart ulvigt
hörrödurö
Eurovision är helig ko !
jag sa INGET om att vara vid liv till finalen bara att jag ser på eurovision
Iaf finalen
(vem vet för övrigt om man är vid liv på lördag? - DET är helt klart ulvigt )
det var en kommentar till @hemligjag sa INGET om att vara vid liv till finalen bara att jag ser på eurovision
Såg ändå
och hur skulle jag ha kunnat fatta det ?
Tom jag förstod det, av nån anledningoch hur skulle jag ha kunnat fatta det ?
Du citerade mig och varför skulle det vara till @hemlig ???