• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Montéryttare
  • Startdatum Startdatum
M

Montéryttare

Någon själ som ska till Valla på lördag på B-loppet? :)

Spännande och se hur många som anmäler sig med tanke på att Åland är samma dag... smart drag från Valla... not :smirk:

Sv: B-lopp

Hej. Javvist, jag åker in med min pålle, förutsatt att han inte kommer med på Gävle 31:a. Anmälan imorgon ju.
Om det blir Valla så letar jag med ljus och lykta efter en kusk. Något förslag? Eller någon spekulant??

Hej. Javvist, jag åker in med min pålle, förutsatt att han inte kommer med på Gävle 31:a. Anmälan imorgon ju.
Om det blir Valla så letar jag med ljus och lykta efter en kusk. Något förslag? Eller någon spekulant??

Hmm.. alla våra åker till Åland (utom jag som får 2 till Valla) men jag tror Kajjan (Kaj Widell) brukar köra B-lopp... Han kör bra!

Javisst, Kajjan kör bra men... inga proffskuskar tillåtna denna gång!:cry:

Javisst, Kajjan kör bra men... inga proffskuskar tillåtna denna gång!:cry:

Hmm.. ajdå, jag missade det!

Men kolla när du anmäler om det finns någon du kan sätta upp... brukar vara ett midre problem tycker jag :)

Senast ändrad av en moderator:

jag ska dit på lördag men har j uvarken licens eller häst så ska bara kolla :smirk: men har en kompis som ska starta sin häst så kommer vara med dom :smirk:

har väll ingen sexuell betydelse att åland o valla kör samma dag.Eskils o Gävle brukar ju oxå köra samma dagar

Tyvärr får inte Kaj Widell köra B-loppen på Solvalla på lördag. Inga med A-licens får köra.

har väll ingen sexuell betydelse att åland o valla kör samma dag.Eskils o Gävle brukar ju oxå köra samma dagar

Jo, det har mycket stor betydelse! Är ju 6-7 hästar där som kunde ha ställt upp här i sverige!

Åland och valla lockar samma folk...

Fast om det blir 30sekund meter som någon sa, så kommer det inte vara skojj o va anmäld till Åland! :(

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 298
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 539
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka