Kommer säkert att gå bra! Håller tummarna!
Haha, du skulle bara veta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer säkert att gå bra! Håller tummarna!
Hahaha!! Då gick det ju bra!! MED felvända ridbrallor! Tänk då hur bra det kommer att gå sedan när du kommer att ha ett par extra vita med till tävling ;-)Ja, idag var vi då iväg på unghästutställning. Det var en väldigt trevlig upplevelse
När vi kom dit så blev Dunder dum i huvudet. Började trippa och studsa, drog ner huvudet och stack. Inte en chans att jag kunde hålla kvar honom så jag flög som en vante efter honom och tappade honom och landade i backen. Men fick tag i honom snabbt. Det var några som hjälpte till.
Där stod jag, vita byxor som blivit svarta...
Men jag satte dom ut och in
Sen när vi skulle in i ringen så sa en av dom som hjälpte mig att byxorna blev ju rena, och sen säger hon att dom sitter ju ut och in! Svarade att lite smart får man ju vara
Drog ner tröjan så mycket jag kunde så mina ut och in vända fickor inte skulle synas.
Visningen gick bra. Det var han och en hingst i hans klass. Vi kom tvåa och fick silver. Men efter vi lastat och min man gick för att hämta protokollet så sa dom till honom att dom hade räknat ihop poängen fel. Han vann och skulle in till championatet om 10 min!
Det var bara att lasta ur igen.
Dom har ju bara en första och andraplats i championatet och där gick han inte vidare.
Men jag är så himla glad över att han kom före en hingst
Han behöll sitt silver.
På väg hem nu och jag kommer nog sova gott. Får hoppas det för imorgon ska hunden ställas ut
Kändes en aningen skumt att visa häst med byxorna ut och in...
Hahaha!! Då gick det ju bra!! MED felvända ridbrallor! Tänk då hur bra det kommer att gå sedan när du kommer att ha ett par extra vita med till tävling ;-)
Stort grattis!!
@Matmissbrukaren Grattis, vad kul!
Smart med brallorna! Hade inte jag kommit på ...
@Vimsan Åh vad kul med träning! Jag längtar till jag kan träna men det får bli till våren. Den som väntar på nåt gott....
Kl
Igår kväll var jag alldeles själv på gården. Jag tog in alla hästarna och förberedde för att lina i ridhuset när jag blev så vansinnigt mörkrädd . Fick ringa upp min man till stallet....
Nåväl pålle skötte sig finfint!
Tack
Jag kände mig smått desperat. Tror ändå ingen tittade på mina byxor. Dom kollade säkerligen mer på Dunder.
Underbara höst... Tappskornas favvoårstid....Igår var det ihopsläpp igen, just när Allis kommit till ro och det blev mycket springande, genomsvettig häst och en tappsko
Har höjt givan på protein mer nu för att hon ska komma upp i vikt så vi har något att bygga muskler av!
Verkligen! Jag tror det kvittar om hon har boots eller ej för då de har rykt har hon haft boots påUnderbara höst... Tappskornas favvoårstid....
Vilken lyx!Verkligen! Jag tror det kvittar om hon har boots eller ej för då de har rykt har hon haft boots på
Sen har jag tur o har hovslagaren i samma stall
Hööks terrängboots. (Gamla modellen utan förstärkningen som kom nu.) Storlek large. Medium är lagom långa, men sitter åt för mycket runt karleden. Så medium har jag bara vid ridning. Då är de perfektaJaha, vad är det för boots du har?
Allis fick skav av de ena och de andra åker av hela tiden
Hööks terrängboots. (Gamla modellen utan förstärkningen som kom nu.) Storlek large. Medium är lagom långa, men sitter åt för mycket runt karleden. Så medium har jag bara vid ridning. Då är de perfekta