Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Nightwish Kan tyvärr inte se filmerna...
@Murray Välkommen! Namn på den vackra damen?
@Nepenthe Nangijala har ju mest vilat sedan i våras så jag kör på november ut om det går. När det kommer en frysperiod (utan snö) får hon vila, fast blir det ingen får hon vila en sväng i början av december går på sadeljakt nu så hoppas jag hittar en lämplig snart.
Calle börjar vila i mitten av november, fram till jul. Sedan skrittar vi igång lite lugnt igen.Hur planerar ni hösten och vintern?
Allis har ju vilat hela sommaren och hösten nästan tills hon kom till mig. Hon är senast riden i våras...
Jag vill börja jobba henne nu några gånger i veckan och hitta en sadel så jag kan börja rida med.
Kommer hålla igång december ut sen lägga in en vila i januari/februari (beroende på väder) är planen
Har förövrigt undrat länge vart @Ackio tagit vägen?
Någon som vet?
Va kul att höra @Fibusen ! Förutom stallstrulet
Hon var väldigt aktiv ett tag och Zacke är en favorit hoppas hon hittar tillbaka hit sen när det slutat strula!
Vilket härligt uttryck på "lilla" damen!Hej,
Hoppas jag också får vara med på ett litet hörn med min nya fröken e. Contidor och hon ska förhoppningsvis gå fälttävlan med mig.
Har köpt henne i Tyskland och hon kom till oss för några veckor sedan. Har fått landa lite och började rida i helgen. Hittills har hon skött sig helt fantastiskt på alla sätt och vis. Går in i stallet själv och står lugnt och fint. Jätteduktig i ridningen. Åker snällt och känns trygg men ändå kontaktsökande och social.
Väldigt väldigt nöjd hittills alltså men hon kan gärna få krympa lite i tvätten
Ligger inte kvalitén på våren numera? Jag kanske visar men då blir det i så fall löshoppning. Min ena tränare tycker hon är för liten och tycker jag kan rida någon lc istället. Jag får se hur det känns efter nyår.Vilket härligt uttryck på "lilla" damen!
Kul att du hittade hit!
Kl
Ang vinterplanering så tänker jag rida min (3-4 dagar/ vecka) november ut och därefter vila dec och lite in i januari.
Sedan har jag som plan att komma igång och förhoppningsvis börja hoppa honom och skulle gärna visa på kvalitèn i september.
Men det beror ju på hur allt går och hur han funkar.
Nu är det iof fyra år sen jag visade på kvalitén sist men då var det aug/ sept. Tror det är så fortfarande, däremot är alltid treårs på våren...Ligger inte kvalitén på våren numera? Jag kanske visar men då blir det i så fall löshoppning. Min ena tränare tycker hon är för liten och tycker jag kan rida någon lc istället. Jag får se hur det känns efter nyår.
Vad jag gillar henne! Bra jobbat!Nu ska det gå att se filmklippen, hade råkat göra de privata
Lägger upp de igen Ska bara vara att klicka på dem.
Hur planerar ni hösten och vintern?
Kommer säkert att gå bra! Håller tummarna!Imorgon är det unghästutställning för Dunders del. Welshutställning.
Det är jag som ska springa med honom och mina ben är ju så korta så kommer nog inte få upp steget ordentligt i traven tyvärr.
Lika nervös som alltid men hoppas det går bra.