Arabavel 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabavel 2008

Lånar knapp..
JIPPI!!:banana::bump:hittade stambok på SAHFs sida.
Nu kan man via nätet hitta stammen.
Kanon ser fram emot många timmars läsning..
mvh El

Äntligen!! :banana::banana: Den har jag önskat fanns för länge sen! Men bättre sent än aldrig! :banana:

i menyn på vänster sida

startsida
arabhästen
om sahf
bli medlem
adressädring medlem

arab rigistratur (stavning?)

ARAB STAMBOK

Wow:d. Superbra!! Vem/vilka ska ha cred för detta gigantiska jobb?! Tusen tack i massor:bow::bow::bow:

Linda

jaha så du har den lilla tösen! kul! går det bra då? rider ni nått?

woho! stambok på hemsidan! vem ska ha cred! för mycket ska det ges för det stora arbetet!
nu är det bara hälften kvar med stammar o så på vissa. men SUPER!

Har haft henne i snart en månad, det går bara bra hittills :) har skrittat uppsuttet ett par gånger och det funkar bra det med!

Eftersom alla tycker att det är helt fantastiskt att stamboken har kommit ut, så tycker jag att ni kan gå in på SAHF´s forum och tacka dem som gjort arbetet. De kanske inte sitter på buke .......

madde++++

Hon är lugn och stabil, men ändå "unghästig"... nån visning tror jag inte att det blir, min plan är att träna dressyr nu i vår.

Det kan nog stämma..

Nu vet jag inte riktigt hur det ligger till med sektionen där, men dom har väl bytt lite va? fick ngt mail om det för ett par månader sen, och jag själv kan bara säga att jag är evigt tacksam för detta...

MYCKET mer hjälpsamma och TREVLIGA framför allt och detta med stamboken på nätet är ju yttligare ett tecken på att det händer ngt i rätt riktning!!

Puttar upp tråden med en bild på min dam som togs i snöstormen idag!

hstfan203omskuren.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 124
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 303
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V