Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förr i tiden hade man då varken hjälm eller andra skydd...och de flesta överlevde ju det med!
Syria 2007
e. Karnawal PL
u. Serenada e. Aloes PL
Trevlig stam, gillar starkt aloes - karnawal mötet (eller hur man ska skriva) i stammen.. BRA avlat.. (enligt mig som kör via Kuhailan Haifi linjerna)
busigdemon - ha ha jaa det var så härligt att sitta i solen tyckte jagvarför inte kombinera lastträning med solande
Fenestra - den som är på bilden är två korta bommar fram, men jag har en helbom (naken) också som jag använder när jag tar bort väggen, och så finns det helbommar som man kan ha i när väggen sitter i.
Det är ett Henra Cayenne, supersläp !!!
kl
Jag tolkade mer bilden och just att sitta och sola näsan mer som att jag "sätter mig här så tar du bilden" inte som här sitter jag och halvsover i en halvtimma.
Jag brukar rent generellt vara mkt försiktig bla då jag har tre barn och hästarna på gården. (även en av anledningarna till att jag saknar araben som ras då jag upplever den som mkt sensitiv ,uppmärksam och försiktig.)
Jag tycker att det är härligt att han helt avspänt står och mumsar i transporen, så många hästar förknippar transport och lastning med oerhört mkt stress..
Ny fråga; Vad säger ni om att fullblodsaraben ska ha en "breeders", kvalitetstest?
Vad är fördelarna med att vara med på denna?
Madde !
Vart kan man läsa om/anmäla till turbocupen, jag hittar inte det på varken SAHF hemsida eller silverarabians där det var förra året?
Vi vill ju va meeee !![]()