Hemligaste
Trådstartare
Ja, det tog ju inte många minuter med honom hemma i sin snälla, urgulliga myskostym för att jag skulle börja tvivla. När han är hemma och "allt är bra" känner jag mig verkligen som en skurk som bara ska ta en slägga och slå sönder allt. Och jag tänker "Om han beter sig dumt åt EN gång till, då är det slut!". Men hur många gånger har jag tänkt så då? Jag hade till och med en lista med alla gångerna jag blivit ledsen i min supermegahemliga gömda dagbok sedan han första gången sa att han skulle bättra sig för att inte glömma bort det när allt var bra. Men man hittade ju sätt att bortförklara och rationalisera, till exempel hur lång tid det gick mellan gångerna och ifall det blev mer och mer sällan.
Tappa inte hoppet om mig nu, planen är fortfarande densamma, men det är verkligen som om man är schizofren eller under någon slags förtrollning. Eller som att han är ett slags vakuum som suger in en och inte spottar ut en förrän han beter sig illa igen. Håll mig på banan Buke!
Jag har inte fått något svar om lägenheten och han hade inget nummer inlagt i annonsen, bara en mejl. Jag blev helt iskall och går nu runt med en klump i magen för när jag svarade på annonsen via Blockets formulär kan hans nummer ha fyllts i automatiskt. I ena stunden får jag panik, i nästa känner jag bara att har det blivit så, och hyresvärden råkar ringa till min sambo, då är det fan ödet som tycker att jag ska härifrån NU.
Tappa inte hoppet om mig nu, planen är fortfarande densamma, men det är verkligen som om man är schizofren eller under någon slags förtrollning. Eller som att han är ett slags vakuum som suger in en och inte spottar ut en förrän han beter sig illa igen. Håll mig på banan Buke!
Jag har inte fått något svar om lägenheten och han hade inget nummer inlagt i annonsen, bara en mejl. Jag blev helt iskall och går nu runt med en klump i magen för när jag svarade på annonsen via Blockets formulär kan hans nummer ha fyllts i automatiskt. I ena stunden får jag panik, i nästa känner jag bara att har det blivit så, och hyresvärden råkar ringa till min sambo, då är det fan ödet som tycker att jag ska härifrån NU.