G
Galore
Sv: Är hon dräktig o hur långt gången?
om du hade vetat hade du kunnat svara "ja eller "nej" direkt. men jag ska kolla...
om du hade vetat hade du kunnat svara "ja eller "nej" direkt. men jag ska kolla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kastrering skadar inte heller katten, en kastrerad katt blir oftast lugn och mer harmonisk.
Har man två okastrerade honor och en okastrerad hane - hur skulle man kunna undvika kattungar? Du kommer ju snart att ha två kullar bondkattungar.
Honor som inte ska bli dräktiga ska kastreras eller, vilket är en sämre lösning, ha p-piller.
Hur blev hon dräktig då? vem är pappan?
Du minns vart det står, men inte vad
Aja. har läst nu iaf. tackar.
Jag hade tänkt dela på dom vid första löpet om det inte infaller när dom är tillräckligt stora.
För jag vill ha kattungar.
Trodde det hade framgått nu, Ariel den andra systern löpte för en vecka sedan så henne har jag koll på.
Sedan tänkte jag nog ge dom p-piller eller eventuellt ha Marly på P-spruta,ingen av katterna går ju utomhus själva.
P-spruta inte en katt om du vill kunna ta en kull på henne igen. Det finns katter vars reproduktionscykel har sabbats helt av p-sprutan.
Ok då vet jag det, då får det bli P-piller sedan tills jag vet om jag vill ha ngn mer kull.
Vad tror du om att hon kräkte?
Vart kan man köpa navelklämma+värmedyna??
Har allt annat hemma så detta är det sista på listan.
En fråga till:
Blir magen alltid mjuk innan förlossningen?Hur tydligt kan man känna att magen sjunkt ner?
Sjunker alltid temperaturen på katten?