säljes: prestige sadel modell cair
bild på en gammal wintec cair, med "wintec"-märket kvar på stigläderhällan.
"ok"
bild på en gammal wintec cair, med "wintec"-märket kvar på stigläderhällan.
"ok"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färgen?Enda bilden i annonsen är på ett par bruna öron och delar av en hästhals. Vad vill man visa??
Priset talar ju för sig själv! En häst för 400 000 måste ju vara väldigt fin. Alltså borde det egentligen räcka att skriva pris och inriktning så vet man att det är en kanon häst. Bara att köpa osedd.Hela texten i en annons för en häst för 400 000:-
Mycket kapabel häst för svår hoppning.
sparsamt tävlad upp till 130
Upställningsbild, ingen film, ingen stam.
En fet tax?Säljes "Trevlig promenadlimpa" av "lite rundare viktbärande modell".
fat även en fet tax rör ändå på benen då den går. en limpa drar man efter sig...En fet tax?
Promenadlimpor drar man inte, de går själva.fat även en fet tax rör ändå på benen då den går. en limpa drar man efter sig...
(stolt ägare av en fin halvblodstax ^_^, lång hals, lång rygg och låång rumpa med normallånga ben . ja, ja det är lite att rida ihop )
Nej, de flesta jag pratat med låter katten vara hos fodervärden. Det brukar vara krav att man bor så nära att ägaren kan komma och vara med när förlossningen kommer igång.Alltså, en annons om en katt som de söker fodervärd till (raskatt). Dom vill att fodervärden ska ha kunnande om förlossning då katten tydligen ska stanna där hela tiden. Brukar inte ägarna ta hem hunden/katten under dräktigheten för att själva ha koll?
Att hästen är så snäll att man kan knäppa bilder medan man rider?Enda bilden i annonsen är på ett par bruna öron och delar av en hästhals. Vad vill man visa??
Det där skulle kunna vara min annonsSäljes "Trevlig promenadlimpa" av "lite rundare viktbärande modell".
Tror den kan vara nåt för mig! Fanns det nåt om årsmodell eller bäst före datum?Säljes "Trevlig promenadlimpa" av "lite rundare viktbärande modell".