Annonsera mera Del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, en annons om en katt som de söker fodervärd till (raskatt). Dom vill att fodervärden ska ha kunnande om förlossning då katten tydligen ska stanna där hela tiden. Brukar inte ägarna ta hem hunden/katten under dräktigheten för att själva ha koll?

Hela texten i en annons för en häst för 400 000:-

Mycket kapabel häst för svår hoppning.

sparsamt tävlad upp till 130

Upställningsbild, ingen film, ingen stam.
Priset talar ju för sig själv! En häst för 400 000 måste ju vara väldigt fin. Alltså borde det egentligen räcka att skriva pris och inriktning så vet man att det är en kanon häst. Bara att köpa osedd.
Typ.

Alltså, en annons om en katt som de söker fodervärd till (raskatt). Dom vill att fodervärden ska ha kunnande om förlossning då katten tydligen ska stanna där hela tiden. Brukar inte ägarna ta hem hunden/katten under dräktigheten för att själva ha koll?
Nej, de flesta jag pratat med låter katten vara hos fodervärden. Det brukar vara krav att man bor så nära att ägaren kan komma och vara med när förlossningen kommer igång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 068
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 881
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama