f. 98Om den ar hel och frisk, jo. Men den kanske ar gammal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
f. 98Om den ar hel och frisk, jo. Men den kanske ar gammal?
Tänkte också åldern först men den är Född 98 så den är ju bara 18 år, ingen direkt ålder på en frisk häst.Om den ar hel och frisk, jo. Men den kanske ar gammal?
Fullt normalt pris skulle jag säga, det är nog inte så många som skulle ge det ens för en 18-åring.Tänkte också åldern först men den är Född 98 så den är ju bara 18 år, ingen direkt ålder på en frisk häst.
Varför skulle åldern sänka priset så pass? Den är ju som sagt bara 18 år. Om det dessutom är en supertrygg läromästare.Fullt normalt pris skulle jag säga, det är nog inte så många som skulle ge det ens för en 18-åring.
Fast så bara är det väl ändå inte?Varför skulle åldern sänka priset så pass? Den är ju som sagt bara 18 år. Om det dessutom är en supertrygg läromästare.
C-ponny?Som sagt, beror väl på storlek på ponnyn och om den bara är hoppad 110 hemma eller om den har tävlat också. Men inget jättekonstigt tror jag.
Kollar man vad 18-årigen tävlat så är det främst MSV (men även svår klass).Det finns en 13 åring Intermediere för 800 tusen. Gör 3 år verkligen så mycket tänker jag?
Nej ursäkta, jag räknade fel 5 år yngre var den andra.
Och en född 2002 för 585 tusen.
Fast en renrasig shetland som ser ut sådär (den här hittar jag dock inte i stamboken) ÄR skäck. De har nämligen inte anlag för tecken på benen så om man hittar en med strumpor är det en minimalt tecknad skäck.En till; shettishingst som inte verkar godkänd, mörkbrun på bild, i annonsen står att han fått en avkomma som är rödskäck. Jag kan inte tolka det som annat än att man försöker tro att hingsten har skäckanlag trots att han är enfärgad.
Kollar man vad 18-årigen tävlat så är det främst MSV (men även svår klass).
Jag tror inte 18-åringen i annonsen är av OS-klass...
Tänkte också åldern först men den är Född 98 så den är ju bara 18 år, ingen direkt ålder på en frisk häst.
Wow, jag sitter på en guldgruva2 begagnade hästskor, en bak och en fram. På tradera, "Köp nu" endast 115 kr!!!
Casello såldes väl för 28 miljoner, och han är 13 år...?Om jag inte tar miste så blev Casello, en 15-årig valack såld för ca 8 miljoner....