Koppen: fio - cirkus - Sedna - Snurrfian - Blacksmithfarm
Habina: Lobelia - missar - Snurrfian - Snurrfian- Hjartagna
Sasse: Lobelia - missar - Snurrfian - Snurrfian- Hjartagna
LenaH: thoora - cirkus/bollen__ - Sedna - Snurrfian- Hjartagna
cirkus: Artline - Mirtai - Sedna - missar- Blacksmithfarm
Artline: Blacksmithfarm - Snurrfian - Sedna- Snurrfian- Hjartagna
bollen__: quarter4ever - fio - Sedna - Snurrfian- Hjartagna
Hjartagna: Sasse - fio - Sedna - Snurrfian - Sasse
Blacksmithfarm: Lobelia - bollen__/fio - Sedna - Snurrfian- Hjartagna
Hm...
Jag medger att det är lite imponerande att cirkus prickade Mirtai i DL 2. Men, om hon är ond så är ju det inte så svårt... Synd bara att hon missade DL 3. Hon skriver att hon skulle ha styrt upp det om hon hade hunnit in i tid. Jag undrar på vilket sätt hon skulle ha styrt upp det? Det är ju lätt för en ond att säga i efterhand. (OBS att jag inte tror att hon har missat dl med flit, jag tror däremot att hon gör det bästa av situationen...)
Och vad hon tror sig ha räknat ut om mig, det vet jag inte. Oavsett vad så är det i alla fall fel
Och om cirkus är ond så undrar jag om inte även bollen__ är det. Eftersom cirkus var snabb att dra upp den eventuella hinten från thoora. För mig lutar det mer och mer åt att hon knep chansen att godförklara sin kollega/"anställda".
Det jag tycker att ni ska tänka på är att jag ändrade min röst dl2 för att visa att jag inte hade den roll som Q trodde - skulle jag ha gjort det som ond?
Hade jag varit ond så hade jag hållt tyst och sett till att få ut snurrfian (jag hade ju skrivit att jag inte trodde på bollen__ och snurris tillsammans i lyan, jag tror att det var delvis det som q trodde var en hint från min sida.) dagen efter...