In your dreamsSay what??? LL verkar vilja dra ut på spelet så vi andra stackare får häcka här i Ingenmansland....snyft...kom igen nu Goda, ta dom!
Kom igen bästa ondingar!
Nu tar vi dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
In your dreamsSay what??? LL verkar vilja dra ut på spelet så vi andra stackare får häcka här i Ingenmansland....snyft...kom igen nu Goda, ta dom!
Men skrev inte LL igår att hon inte kunde bli omvänd iom att hon hamnade i lyan? Eller har jag drömt det?Kom ihåg en grej till - beskyddstjuven är omvänd. Så en av de där tre som jag var säker på var onda igår har blivit god. Det lär också synas på om någon av de där tre lägger rösten på Habina som jag ju tror är Angelus numera - den första av de tre som gör bör vara beskyddstjuven.
Nu måste jag åka till min kund och vara borta precis hela dagen. Så se till att göra rätt nu, Jag har i allafall allt som står i min makt.
Uppdatering
Då jag tycker att hintandet från goda sidan har gått lite över gränsen så kommer onda att kompenseras.
Wolfram & Hart började känna sig lite oroade. Operationen flöt inte alls på lika bra som de hade tänkt sig, och de hade fått flera oberäknade dödsfall bland sina anställda. Någon hade sett avhopparen Lindsey McDonald smyga runt på gatorna och trots att ordern var att han skulle avrättas för sitt svek så började de nu fundera på om de kanske kunde komma fram till en annan lösning. Desperata tider kräver desperata åtgärder, så de bad honom helt enkelt att komma tillbaka och jobba på firman istället. Han skulle få alla förmåner han kunde tänka sig, mot att han gav upp sin personliga fejd med Angel och följde företagets policy i den frågan. Lindsey, som hade insett att det var mycket tuffare än han trodde att leva ensam och utstött och behöva gömma sig för både Angel-gänget och en flervärldsomspännande advokatfirma, accepterade erbjudandet och återinställdes på sin tjänst inom Specialprojektsdepartementet.
Lindsey är nu vanlig ulv som ingår i lyan och kan käka om natten. Han kommer inte längre att byta sida samtidigt som Angel och han kommer inte längre påverka beskyddet.
Kom ihåg en grej till - beskyddstjuven är omvänd. Så en av de där tre som jag var säker på var onda igår har blivit god. Det lär också synas på om någon av de där tre lägger rösten på Habina som jag ju tror är Angelus numera - den första av de tre som gör bör vara beskyddstjuven.
Nu måste jag åka till min kund och vara borta precis hela dagen. Så se till att göra rätt nu, Jag har i allafall allt som står i min makt.
Jo, så var det. Så om nu Angel är omvänd vilket ju verkar troligt måste det stå 4-4 nu. Så om vi får ut Angel nu kan vi fortfarande ha en chans? Det borde stå 3-3 imorgon då. Men då kan det väl bli lottning i lunchen så vi kan förlora då också. Eller tänker jag tokigt nu?Men skrev inte LL igår att hon inte kunde bli omvänd iom att hon hamnade i lyan? Eller har jag drömt det?
Det finns en mugg här också - så inne mellan kurstillfällena..
bollen__ det är vår enda chans som jag ser det nu. Om någon god åker i denna lynch är vi körda.
Jag måste läsa ikapp några sidor inser jag om det är så att beskyddtjuven är i lyan så måste det ju vara en bestraffning av goda sidan.
Har någon röststatistik till hands?