Ja precis! Jag har ju aldrig lyckats med det hittills men vafan, living on the edge!Då är frågan, ska @LenaH missa DL eller inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis! Jag har ju aldrig lyckats med det hittills men vafan, living on the edge!Då är frågan, ska @LenaH missa DL eller inte
InternetkraschDå är frågan, ska @LenaH missa DL eller inte
Jag ville väl mest se om någon av dem ville spela god.@LenaH hur menar du att goda skulle kunna få ut två onda? Vi är bara fyra. Faith och tre till så även om en plus Faith röstar på Angelus så får vi inte ut ännu en ond - även om de två andra röstar på säker ulv. Så tyvärr så tror jag att detta är rätt kört för goda.
Låt oss säga att Angelus åker i lynch nu. Så kan jag med enkel matematik räkna ut att även Cordelia åker eftersom hon bör ha fått sina två visioner. Då är det 3-3 och sen käkas en god inatt om det inte finns något beskydd kvar det skulle väl vara om Faith har ett beskydd att använda på rätt person. Om någon skyddas och goda överlever natten så gäller det ju att av de som är kvar att rösta är en som har möjlighet att rösta med en extraröst. Gissa vem de försöker få ut nu??
Jag trodde att Cordelia hade en vision kvar. Men Cordelia fick alltså sin första vision samma DL spionen dog? @Gabby_Ossi @glömmeralltMed avseende på hur rösterna ligger nu så är det ju rätt så uppenbart tycker jag vilka som är vad Dessutom är det rätt klart varör de onda fösöker få ut just bollen__ . De vet Koppens roll (kan inte tänka mig annat) de vet vem som är Faith iom att Angelus antagligen är omvandlad och Angel skyddade nog Faith in i det sista.
@LenaH hur menar du att goda skulle kunna få ut två onda? Vi är bara fyra. Faith och tre till så även om en plus Faith röstar på Angelus så får vi inte ut ännu en ond - även om de två andra röstar på säker ulv. Så tyvärr så tror jag att detta är rätt kört för goda.
Låt oss säga att Angelus åker i lynch nu. Så kan jag med enkel matematik räkna ut att även Cordelia åker eftersom hon bör ha fått sina två visioner. Då är det 3-3 och sen käkas en god inatt om det inte finns något beskydd kvar det skulle väl vara om Faith har ett beskydd att använda på rätt person. Om någon skyddas och goda överlever natten så gäller det ju att av de som är kvar att rösta är en som har möjlighet att rösta med en extraröst. Gissa vem de försöker få ut nu??
Uppdatering
Novali01 var Doyle - Spionen
Cordelia har blivit aktiverad som hans ättling och kommer få sin första vision idag
DagDL 21.30
Men jag tolkade det som att den kom det DLet. Alltså nattDL som var påväg Men jag förstår att jag måste tolkat fel då
Jo jag hoppades nästan det men ingen LL har sagt nåt så.Men hörrni. Innebär inte det att vi har förlorat? Om vi lyckas lyncha Angelus, och sedan dör Cordelia pga 2 visioner så står det ju 3-3 right? Och om de då lyckas med käket, vilket jag antar att det gör för det finns väl ingen kvar som kan skydda någon. Då är ju onda fler än goda? Eller är jag dålig på matte nu igen?
@Mirtai jag såg två av dig i skogen idag!
Jo jag hoppades nästan det men ingen LL har sagt nåt så.
Nä tack och lov den hade du tagit av digMed tomteluva!?
Haha, det är inte bara ja som sitter här och trycker på F5...
Nä tack och lov den hade du tagit av dig
Trodde du verkligen att du skulle vara alldeles ensam här, utan någon att hålla i handen?Haha, det är inte bara ja som sitter här och trycker på F5...