Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med avseende på hur rösterna ligger nu så är det ju rätt så uppenbart tycker jag vilka som är vad :) Dessutom är det rätt klart varör de onda fösöker få ut just bollen__ . De vet Koppens roll (kan inte tänka mig annat) de vet vem som är Faith iom att Angelus antagligen är omvandlad och Angel skyddade nog Faith in i det sista.

@LenaH hur menar du att goda skulle kunna få ut två onda? Vi är bara fyra. Faith och tre till så även om en plus Faith röstar på Angelus så får vi inte ut ännu en ond - även om de två andra röstar på säker ulv. Så tyvärr så tror jag att detta är rätt kört för goda.

Låt oss säga att Angelus åker i lynch nu. Så kan jag med enkel matematik räkna ut att även Cordelia åker eftersom hon bör ha fått sina två visioner. Då är det 3-3 och sen käkas en god inatt om det inte finns något beskydd kvar det skulle väl vara om Faith har ett beskydd att använda på rätt person. Om någon skyddas och goda överlever natten så gäller det ju att av de som är kvar att rösta är en som har möjlighet att rösta med en extraröst. Gissa vem de försöker få ut nu??

@LenaH hur menar du att goda skulle kunna få ut två onda? Vi är bara fyra. Faith och tre till så även om en plus Faith röstar på Angelus så får vi inte ut ännu en ond - även om de två andra röstar på säker ulv. Så tyvärr så tror jag att detta är rätt kört för goda.

Låt oss säga att Angelus åker i lynch nu. Så kan jag med enkel matematik räkna ut att även Cordelia åker eftersom hon bör ha fått sina två visioner. Då är det 3-3 och sen käkas en god inatt om det inte finns något beskydd kvar det skulle väl vara om Faith har ett beskydd att använda på rätt person. Om någon skyddas och goda överlever natten så gäller det ju att av de som är kvar att rösta är en som har möjlighet att rösta med en extraröst. Gissa vem de försöker få ut nu??
Jag ville väl mest se om någon av dem ville spela god. :angel:

Faith har inget beskydd att dela ut.

Med avseende på hur rösterna ligger nu så är det ju rätt så uppenbart tycker jag vilka som är vad :) Dessutom är det rätt klart varör de onda fösöker få ut just bollen__ . De vet Koppens roll (kan inte tänka mig annat) de vet vem som är Faith iom att Angelus antagligen är omvandlad och Angel skyddade nog Faith in i det sista.

Jag trodde att Cordelia hade en vision kvar. Men Cordelia fick alltså sin första vision samma DL spionen dog? @Gabby_Ossi @glömmerallt

Äh, jag orkar inte upprätthålla spänningen längre (jag förstår att ni alla sitter som på nålar) så jag röstar på en spelare som liksom jag verkar ha spelat för den onda sidan mer eller mindre hela tiden. Hon började bra men har sedan konsekvent röstat på goda spelare: Lobelia - missar - Snurrfian - Snurrfian- Hjartagna.

Dock tror jag att hon i likhet med mig har gjort så för att hon i sin enfald (remember, som sig själv känner man andra :crazy: :p) trott att de varit onda.

Rösten på bollen__ idag tyder trots det tyvärr på att hon har joined the dark side och då finns ingen räddning (även om jag misstänker att hon ser den här lynchen som en för det finns bara en annan spelare som avskyr omvandlingar lika mycket som hon) och därför ska jag gå henne till mötes.

Drottningen av nyckelroller - Ivanhoe, Frodo och nu Angel, mina damer och - nä just det - LenaH röstar på Habina

DL 6
08:43 cirkus röstar på Habina

08:57 Koppen röstar på Sasse
09:53 Koppen ändrar röst till Habina
11:58 bollen__ röstar på Habina

13:20 Artline röstar på Habina
15:59 Habina röstar på bollen__
16.04 sasse röstar på bollen__
16.07 Artline ändrar röst till bollen__
16.09 Blacksmithfarm röstar på bollen__
19.42 LenaH röstar på Habina

Habina: 4
bollen__: 4

Men hörrni. Innebär inte det att vi har förlorat? Om vi lyckas lyncha Angelus, och sedan dör Cordelia pga 2 visioner så står det ju 3-3 right? Och om de då lyckas med käket, vilket jag antar att det gör för det finns väl ingen kvar som kan skydda någon. Då är ju onda fler än goda? Eller är jag dålig på matte nu igen?

Men hörrni. Innebär inte det att vi har förlorat? Om vi lyckas lyncha Angelus, och sedan dör Cordelia pga 2 visioner så står det ju 3-3 right? Och om de då lyckas med käket, vilket jag antar att det gör för det finns väl ingen kvar som kan skydda någon. Då är ju onda fler än goda? Eller är jag dålig på matte nu igen?
Jo jag hoppades nästan det men ingen LL har sagt nåt så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar