Alltså utifrån det här, hur man nu ska formulera sig utan att skriva sånt man inte får. Om det stämmer att Habina, LenaH, Koppen och cirkus är goda. Och jag vet att jag är det. Då är det ju bara tre kvar som kan vara onda? Men då gäller det ju att ingen av de ovanstående lurats.
Känner mig rätt säker ändå att jag inte missförstått koppen jag tycker det visade sig tydligt i röstningen och det som försigick då när sedna åkte ut. LenaH tror jag att jag fattat vad hon menar och vid det här laget borde VERKLIGEN den som annars skulle ha den rollen talat om det, om hon skulle vara en ulv som luras. Så det tror jag inte heller. Och LenaH tror att Habina är god, och jag kan inte heller hitta något i Habinas teorier som tyder på att hon skulle vara ond.
cirkus blir nog den jag är mest osäker på av dessa. Men jag tycker att hon spelar alldeles för bra och förmodligen hittade hon en ond i sin röst idag. synd bara att jag inte fattade det. Men lite osäker blir jag för jag trodde nog att cirkus hade den rollen som Hjartagna hade, om man får skriva så nu när Hjärtat är död. Så det gör mig ändå inte helt 100% säker på henne.
Det är okej att du är osäker på mig
Men istället för att rösta på mig - så kan du väl rösta på en som du tror är ond av dom andra tre för då fixar vi detta