Angel Investigations (Ulvlek!)

Status
Stängd för vidare inlägg.
När ni nu röstar ut mig så hoppas jag att min död iaf hjälper de kvarvarande goda att hitta de smygande ulvarna!

Jag har inte starkare teorier mot BSF så min röst på Sasse får stå kvar.

Uppdatering

Det började dra ihop sig allt mer mot den stora striden, och Angel hade nyss lyckats avslöja att den hemliga demonordern Svarta Törnet skulle spela en stor roll i Wolfram & Harts slutgiltiga planer. Det skulle hållas ett hemligt möte, och Angel var upptagen med en demon som härjade på gatorna, så han skickade dit Fred och Wesley för lite enkelt spaningsarbete, utan att bli upptäckta. Men det gick fel så fort de kommit dit, det var som att demonerna hade väntat på dem. Det bröt ut en strid, och när Wesley slängde sig framför Fred för att rädda henne tog han en otroligt hård smäll. De lyckades på något sätt ta sig därifrån, Fred halvt släpande på Wesley, men när de satte sig för att vila dog han i hennes armar.

Hjartagna var Wesley - Besserwissern

NattDL 08.00

tumblr_maqmhuB01A1r2z657o7_r2_250.gif
tumblr_maqmhuB01A1r2z657o5_r1_250.gif

Uppdatering

Det började dra ihop sig allt mer mot den stora striden, och Angel hade nyss lyckats avslöja att den hemliga demonordern Svarta Törnet skulle spela en stor roll i Wolfram & Harts slutgiltiga planer. Det skulle hållas ett hemligt möte, och Angel var upptagen med en demon som härjade på gatorna, så han skickade dit Fred och Wesley för lite enkelt spaningsarbete, utan att bli upptäckta. Men det gick fel så fort de kommit dit, det var som att demonerna hade väntat på dem. Det bröt ut en strid, och när Wesley slängde sig framför Fred för att rädda henne tog han en otroligt hård smäll. De lyckades på något sätt ta sig därifrån, Fred halvt släpande på Wesley, men när de satte sig för att vila dog han i hennes armar.

Hjartagna var Wesley - Besserwissern

NattDL 08.00

tumblr_maqmhuB01A1r2z657o7_r2_250.gif
tumblr_maqmhuB01A1r2z657o5_r1_250.gif
:rage:

Jag börjat bli rädd att bollen__ inte alls är siad god, att cirkus bara låtsas vara klok god, att jag blivit förd bakom ljuset av LenaH och att jag helt missförstått koppen. :arghh:

Jag börjat bli rädd att bollen__ inte alls är siad god, att cirkus bara låtsas vara klok god, att jag blivit förd bakom ljuset av LenaH och att jag helt missförstått koppen. :arghh:
Jag började nästan hoppas att Angel var omvandlad för då borde onda vinna i natt va?

Deltagare kvar:
1. cirkus
2. Artline
3. Koppen
4. Blacksmithfarm
5. bollen__
6. Habina
7. LenaH
8. Sasse

GODA - Angel Investigations

Angel - Förkämpen (NattDL)
Cordelia - Spionens ättling
Gunn - Spåraren (NattDL)
Fred - Röstfifflaren (DagDL)
Faith - Dråparen (NattDL)

ONDA - Wolfram & Hart

The Wolf - Ledarvargen
Advokater - Ulvar (NattDL)

Ja, då ser det mörkt ut för goda om angel blev omvandlad i dl2 (var det va?). Men jag vill fortfarande hoppas på att ulvarna försökte käka faith eller att angel skyddade rätt person.

Men NEJ. :arghh: den rollen trodde jag någon annan hade. Wtf är det här?!:eek:
Ja, det trodde jag med:crazy:
Just nu känner jag mig inte säker på någonting längre. Jag kanske får tänka om helt och hållet för det här hade jag inte väntat mig. alls.
Jag behöver gå igenom Hjartagnas inlägg och se om hon kan tänkas ha kommit fram till något hjälpsamt. Och så håller jag tummarna för att spionlärlingen klarar sig inatt och klan bidra med något imorgon.

Återstår att se om jag själv kommer att vara kvar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30