Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering
Det började dra ihop sig allt mer mot den stora striden, och Angel hade nyss lyckats avslöja att den hemliga demonordern Svarta Törnet skulle spela en stor roll i Wolfram & Harts slutgiltiga planer. Det skulle hållas ett hemligt möte, och Angel var upptagen med en demon som härjade på gatorna, så han skickade dit Fred och Wesley för lite enkelt spaningsarbete, utan att bli upptäckta. Men det gick fel så fort de kommit dit, det var som att demonerna hade väntat på dem. Det bröt ut en strid, och när Wesley slängde sig framför Fred för att rädda henne tog han en otroligt hård smäll. De lyckades på något sätt ta sig därifrån, Fred halvt släpande på Wesley, men när de satte sig för att vila dog han i hennes armar.
Hjartagna var Wesley - Besserwissern
NattDL 08.00
Snyggt jobbat
Snyggt jobbat
Jag började nästan hoppas att Angel var omvandlad för då borde onda vinna i natt va?Jag börjat bli rädd att bollen__ inte alls är siad god, att cirkus bara låtsas vara klok god, att jag blivit förd bakom ljuset av LenaH och att jag helt missförstått koppen.
Jag började nästan hoppas att Angel var omvandlad för då borde onda vinna i natt va?
Ja. För om han är omvandlad måste det stå 4-4 nu. Annars 5-3. Iom att beskyddstjuven inte skulle bli omvanlad längre om jag fattade rätt?!Jag började nästan hoppas att Angel var omvandlad för då borde onda vinna i natt va?
Åtta!Om angel är omvänd blir det fyra onda kvar va? Hur många är vi totalt kvar i leken nu? *noll koll kokosboll*
8 totalt. Postade precis detOm angel är omvänd blir det fyra onda kvar va? Hur många är vi totalt kvar i leken nu? *noll koll kokosboll*
Ja, det trodde jag medMen NEJ. den rollen trodde jag någon annan hade. Wtf är det här?!