Jag ska också iväg, orkar inte rösta från mobilen.
Cirkus tror jag har en god roll baserat på hennes teorier och att hon kommer med nya tankar hela tiden för att föra leken framåt. Koppen baserat på hennes röst på sedna som var ulv och det som försigick före den dl'en.
LenaH och Habina tycker jag också gör ett gott intryck, jag tycker att Angel diskussionen talar till LenaHs fördel, som hon säger borde någon protesterat om hon försökte sig på att ha en roll hon inte har. Och Habina passar i pusslet, samt att då LenaH menar att hon nog är god.
Blacksmithfarm vet jag inte riktigt, men att hon bytte rösten från mig till fio för att visa att hon inte hade den rollen som någon (Q mest troligt) trodde talar till hennes fördel tycker jag. Hon kunde ju lätt hängt kvar vid mig när det ändå kom några röster på mig också. Men det gjorde hon inte.
Artline är jag osäker på men samtidigt ger hon ett bättre intryck än Hjartagna iallafall.
Jag tycker att det känns lite sisådär med Hjartagnas röst på Sasse. Jag är inte övertygad om att Sasse är god, men jag tycker iallafall att hon gör ett bättre intryck i sina teorier än vad Hjartagna gjort. Och även om Sasse kanske var lite dålig på att förklara
vad hon menade så var Hjartagna väldigt snabb till att använda det emot henne i sin röst.
Så på grund av det så väljer jag att rösta såhär idag:
bollen__ röstar på Hjartagna