Ja, Q4 gillade just min kommentar angående det, så jag antar att det var hon som blev förvånad.Jag minns bara att Q verkade misstänka henne för att vara spåraren. och jag tror att bsf skrev att hon ville visa att hon kunde ändra röst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Q4 gillade just min kommentar angående det, så jag antar att det var hon som blev förvånad.Jag minns bara att Q verkade misstänka henne för att vara spåraren. och jag tror att bsf skrev att hon ville visa att hon kunde ändra röst.
Låter rimligt eftersom det var hon som började misstänka bsf för spåraren.Ja, Q4 gillade just min kommentar angående det, så jag antar att det var hon som blev förvånad.
Yes, absolut - det var det jag menade! Vill ju lära mig så jag inte gör fel
21:30 brukar det varaNågon som har DL i huvudet och vet om det var 20.30, 21.00 eller 21.30? @Gabby_Ossi @glömmerallt
Habina har också röstat? På hjartagna tror jagputtar upp
DagDL5 DL kl 21.30
8.42 cirkus röstar på blacksmithfarm
8.52 Koppen röstar på Blacksmithfarm
blacksmithfarm 2
Att hinna läsa ikapp, teoria och hålla koll på röstlistan tillsammans med massa jobb i helgen har ju bevisligen inte fungerat prickfrittNej! Bsf är ju bäst. Hon kanske börjar bli utbränd?
Vi måste börja lyncha dig tidigt i leken samt se till att LL ger dig oviktiga rollerAtt hinna läsa ikapp, teoria och hålla koll på röstlistan tillsammans med massa jobb i helgen har ju bevisligen inte fungerat prickfritt
Vi måste börja lyncha dig tidigt i leken samt se till att LL ger dig oviktiga roller
Nu ska vi se här. Det inlägget jag citerade innan har buke tydligen raderat, men vet att det var citat av dig @Artline.
Vad gäller eventuellt hintande från ledarvargen (och enbart baserat på röststatistik nu!). Då känner jag att det måste vara bollen_ som är ledarvargen. Första DL röstar hon på Q4, som Mirtai gjort tidigare. Andra DL röstar bollen__ på samma som Hjartagna (med hypotesen att Hjartagna är sista ulven). Sedan är det svårt. I 3 DL röstade alla utom jag och Habina på Sedna. Med cirkus i täten, följt av Artline – bollen__ - Hjartagna – Blacksmithfarm. DL 4 röstar alla på Snurrfian, med ledet: Artline – Hjartagna – BSF – bollen__. Cirkus missar.
Annars har jag funderat på högt spel mellan ulven BSF och ulven Lobelia, att BSF skaffar sig alibi med en kass motivering. Och ledarvargen Artline försöker hinta till BSF genom att rösta på henne? Artline lägger en uddaröst på BSF.
Eller cirkus som ledarvarg som försöker hinta till ulven Artline? Men varför skulle cirkus dra upp en massa ulvar efter detta också och i princip varenda DL rösta på ulvar? Jag vet inte om jag tycker det spelet varit så smart.
Hjartagna har inte hintat till mig, så henne ser jag inte som ett alternativ till ledarvargen.
Så ptja, utifrån rösterna enbart tycker jag det är mest troligt att bollen__ är kandidat som ledarvarg. Men jag vet inte. Ska gå igenom inläggen också, och rent allmänt ge min syn på kvarvarande, sedan rösta.
Ska käka strax då.
Någon som har DL i huvudet och vet om det var 20.30, 21.00 eller 21.30? @Gabby_Ossi @glömmerallt
Nu ska vi se här. Det inlägget jag citerade innan har buke tydligen raderat, men vet att det var citat av dig @Artline.
Vad gäller eventuellt hintande från ledarvargen (och enbart baserat på röststatistik nu!). Då känner jag att det måste vara bollen_ som är ledarvargen. Första DL röstar hon på Q4, som Mirtai gjort tidigare. Andra DL röstar bollen__ på samma som Hjartagna (med hypotesen att Hjartagna är sista ulven). Sedan är det svårt. I 3 DL röstade alla utom jag och Habina på Sedna. Med cirkus i täten, följt av Artline – bollen__ - Hjartagna – Blacksmithfarm. DL 4 röstar alla på Snurrfian, med ledet: Artline – Hjartagna – BSF – bollen__. Cirkus missar.
Annars har jag funderat på högt spel mellan ulven BSF och ulven Lobelia, att BSF skaffar sig alibi med en kass motivering. Och ledarvargen Artline försöker hinta till BSF genom att rösta på henne? Artline lägger en uddaröst på BSF.
Eller cirkus som ledarvarg som försöker hinta till ulven Artline? Men varför skulle cirkus dra upp en massa ulvar efter detta också och i princip varenda DL rösta på ulvar? Jag vet inte om jag tycker det spelet varit så smart.
Hjartagna har inte hintat till mig, så henne ser jag inte som ett alternativ till ledarvargen.
Så ptja, utifrån rösterna enbart tycker jag det är mest troligt att bollen__ är kandidat som ledarvarg. Men jag vet inte. Ska gå igenom inläggen också, och rent allmänt ge min syn på kvarvarande, sedan rösta.
Ska käka strax då.
Någon som har DL i huvudet och vet om det var 20.30, 21.00 eller 21.30? @Gabby_Ossi @glömmerallt
Uppmärksamt!Du skriver: Hjartagna har inte hintat till mig, så henne ser jag inte som ett alternativ till ledarvargen. Är det en felsägning eller en blooper? Är du den sista ulven? Du skriver ju hintat till mig. Klart misstänkt och ska bli spännande att höra hur du tänker bortförklara dig
Nej, jag menar att jag är inte ulv, alltså kan du inte vara ledarvargen som hintat till mig.Du skriver: Hjartagna har inte hintat till mig, så henne ser jag inte som ett alternativ till ledarvargen. Är det en felsägning eller en blooper? Är du den sista ulven? Du skriver ju hintat till mig. Klart misstänkt och ska bli spännande att höra hur du tänker bortförklara dig
Jag vet inte om jag misstänker dig direkt. Jag tycker som sagt du känts genuin den senaste tiden, men om man enbart går på röststatistik och att ledarvargen borde hintat (då med en röst) så känns det troligast att du är ledarvargen. MEN som sagt har jag inte gått igenom inläggen. Det kan vara så att ledarvargen inte hintat alls (vilket jag inte ser som troligt) eller att ledarvargen annars hintat i sina inlägg.Fast näe, min röststatistik säger inget om vem jag är. Där har ni fel. Och jag gillar inte att misstänka någon som misstänker mig men det känns lite mystiskt att ulvarna först fick oss att rösta ut Snurrfian igår, och sen misstänker ni 2 plötsligt mig? Eller plötsligt och plötsligt du @Sasse har väl iofs gjort det tidigare också men. Jag gillar det inte.