Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker snarare att det hintats rätt mycketMen vad är det som är en för tydlig hint då? Känns inget kul alls att leka när det blir så här jag tycker inte att någon hintat =(
Ja du får jättegärna visa mig när leken är klar för jag minns att det var i en annan lek också och jag fattar aldrig om jag gjort något osv. Jag ser liksom inga hintar o det är väl kanske både för att man inte varit LL o inte lekt så länge så vill jättegärna lära mig!Det har inte bara varit ett tillfälle utan jag tycker att flera varit lita väl tydliga med att påtala sin egen roll. Sin egen roll ska man inte diskutera även om det görs med omskrivningar. Det är såklart oundvikligt att man listar ut andras roller och det är även del av spelet att få ihop pusslet men inte på det viset som det gjorts här. Vill inte kommentera mer i pågående spel men tar gärna konstruktiv diskussion när vi är klara
Ja jag förstår att det gjorts när LL reagerar men jag ser dom inte. Eller så vet jag fortfarande inte vad som är en hint.Jag tycker snarare att det hintats rätt mycket
Du kan nog få en genomgång efter leken vad som är hint, hur man inte får uttrycka sig och hur man istället bör skriva.Ja jag förstår att det gjorts när LL reagerar men jag ser dom inte. Eller så vet jag fortfarande inte vad som är en hint.
Men om det som skrivits i leken är hintar så undrar jag hur man ska få fram saker utan att hinta?
Ja jag förstår att det gjorts när LL reagerar men jag ser dom inte. Eller så vet jag fortfarande inte vad som är en hint.
Men om det som skrivits i leken är hintar så undrar jag hur man ska få fram saker utan att hinta?
Tack! Fast jag undrar om du inte behöver någon mer konkret teori än såArtline känner jag mig så osäker på, hjartagna likaså. Sasse vill jag skall vara god, framförallt eftersom jag känner igen mig i det OT hon skriver om hur jobbigt det är att leka, men det kan jag ju inte basera en roll på.
Är jag blind eller har du glömt din egen röst @bollen__?DL4
10.36 Sasse röstar på Snurrfian
14.59 Koppen röstar på Snurrfian
16.06 Koppen ändrar till LenaH
17.01 Artline röstar på Snurrfian.
18.02 koppen ändrar tillbaka till Snurrfian
18.28 Novali01 röstar på Snurrfian.
19:25 Hjartagna röstar på Snurrfian
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:19 Snurrfian röstar på LenaH
20:19 LenaH röstar på Snurrfian
20:42 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
bollen__: quarter4ever - fio - Sedna - Snurrfian
Yes, absolut - det var det jag menade! Vill ju lära mig så jag inte gör felJag föreslår att det här diskuteras efter lekens slut, för att inte störa leken, det är svårt att visa på exempel under pågående lek.
Men det ska väl påpekas att det inte rör sig om grova regelbrott utan snarare många bäckar små....
Jag stal den av @BlacksmithfarmÄr jag blind eller har du glömt din egen röst @bollen__?
Tack! Fast jag undrar om du inte behöver någon mer konkret teori än så
Blacksmithfarm vill jag ha god efter röständringen i dl2, där hon så tydligt ville visa att hon inte var siare.
Nej! Bsf är ju bäst. Hon kanske börjar bli utbränd?Kör in den sista listan igen, med @bollen__ s röst också. Och så avskaffar vi @Blacksmithfarm tjänster att hålla reda på röststatistiken
Jag tolkade också som att det var spåraren hon ville visa att hon inte hade, för visst var det någon som var inne på det och blev förvånad när BSF kunde ändra röst?Men var det inte spåraren hon ville visa att hon inte var? Att hon ville byta röst för att visa att hon inte var tvungen att rösta på fio?
Hon får gärna fortsätta, men någon kanske ska dubbelkolla Nej, men jag tycker det är rätt kul att @bollen__ själv inte reageradeNej! Bsf är ju bäst. Hon kanske börjar bli utbränd?
Jag minns bara att Q verkade misstänka henne för att vara spåraren. och jag tror att bsf skrev att hon ville visa att hon kunde ändra röst.Jag tolkade också som att det var spåraren hon ville visa att hon inte hade, för visst var det någon som var inne på det och blev förvånad när BSF kunde ändra röst?
Ja, så minns jag det också men däremot inte vem det var..måste gå tillbaka och kolla på det.Jag tolkade också som att det var spåraren hon ville visa att hon inte hade, för visst var det någon som var inne på det och blev förvånad när BSF kunde ändra röst?