Här svarar Snurris på Lobelia:
Svar till Novali:
Det finns egentligen mer att tillägga i teorier/misstankar kring Snurrfian. Men kommentarerna till Q och Lobelia gör att jag tror vi har Ledarvargen.
Koppen röstar på Snurrfian
Och till Q där hon tycker Snurris vart lite skum:Många bra frågor! Jag hade inte ens tänkt så långt på Angel...
Jag har lite dålig fokus just, jag tittar på berg och meltzer... men det verkar lika rörigt som vanligt och alla greppar efter halmstrån eller kokar soppa på en spik...
Det är lite märkligt varför Q ens anser det möjligt att Gwen skulle käka en god Angel? Det verkar ju helt logiskt att käka den ulv som hon stal ifrån?
Och nu har både Cirkus och Mirtai kommenterat samma sak så jag är väl typ trea på bollen...
Men det känns som om Q vecklar in sig än mer i förklaringen och jag väljer att lägga min röst på Q eftersom jag tror att hon är en ulv som försöker framstå som om hon skulle vara Gwen.
Snurrfian röstar på Quarter4ever
Här försöker hon få oss att tro att Fio är ond, och Artline utanför lyanJag försöker hitta något vettigt att gå på men alla mina funderingar inser jag rätt snart att de faller platt... En fundering är om Fio är ulv så kanske Artline är ond utanför lyan och hennes mycket klena röstmotivering på BSF bara är ett sätt att visa lyan vem hon är. Men det är väldigt mycket om och eventuellt... Och första dl är det ofta väldigt klena röstmotiveringar överlag...
Men samtidigt så verkar BSF inte alls hålla med om att hon har info, och att då Fio så snabbt och lätt väljer att följa henne och skriva att hon tror att hon har info så skulle det kunna vara en ulv som försöker få rösterna på en god.
Snurrfian röstar på Fio eftersom jag tror att hon är ulv som försöker få oss goda att rösta ut en god genom att påstå att någon annan sitter med info.
Svar till Novali:
eller för att du är ledarvarg och vet att du hamnar i lyan om du käkas?Varför jag inte riskerar att bli käkad? Ja eftersom jag redan är misstänkt och fått röster på mig så väntar ulvarna antagligen på att jag ska bli lynchad istället...
Jag undrar om Gwen verkligen har lyckats stjäla från någon, hon verkar inte ha träffat någon av ulvarna för då borde någon av dem ha blivit käkad istället.
Det är väl bättre att förklara varför man inte har hunnit med att skriva så mycket istället för att bara låta bli att skriva? Och som sagt, jag skrev redan i anmälningstråden att jag antagligen inte skulle ha möjlighet att ha så stor koll på söndag.
Det finns egentligen mer att tillägga i teorier/misstankar kring Snurrfian. Men kommentarerna till Q och Lobelia gör att jag tror vi har Ledarvargen.
Koppen röstar på Snurrfian