Haha!
Hoppas att du inte dör, men jag har en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha!
Hoppas att du inte dör, men jag har en
Min misstanke angående gårdagens röstning är att det stod mellan två goda och att lyan hade en väldigt trevlig kväll. Inget av det @bollen__ har skrivit har fått mig att ändra uppfattning från i går, snarare har det stärkt mig i vad jag tror om hennes roll. Som utvecklingen blev kan jag tänka mig att åtminstone någon ulv passade på att alibirösta.
I dag kommer jag inte kunna leka, utan jag kommer in tidigast i kväll. Jag ser fram mot att spåraren har sovit ut och är pigg så vi kan gå på ulvjakt! Och hoppas att jag faktiskt överlever natten, så jag får vara med...
Lorne kunde bara sia varannan natt, de andra nätterna måste han sköta sin bar!
En kvar i lyan, tre onda sammanlagt.Kan någon hjälpa mig tänka? Känner mig lite bortkopplad efter typ 12 timmars sömn... Är det 1 eller 2 ulvar kvar i lyan nu?
Jag har förkastat min idé om att du kan vara ledarvargen i alla fallHabina och Sasse har röstat på Snurran.
Vill se mer av dem egentligen och deras tankar kring denna DL' en
Varför borde Snurrfian röstat på fio? Jag vet att Sedna var första ulven att rösta, och då på fio. Men vad säger att Snurrfian inte kunde ha följt Mirtai's röst? Om Snurrfian är ledarvarg måste det vara en tydligare hint att rösta i tät följd som en annan ulv, och inte nästan en timme efter om hon skulle följt Sednas röst.Sasse: Lobelia - missar - Snurrfian
Lägger andra rösten på Snurrfian idag, och det skaver lite. För jag tror att jag vågar sätta över snurrfian åt det godare hållet (se nedan).
Tyvärr gör hennes missade röst att det finns mindre att gå på. Men det säger inget om hennes roll.
Snurrfian: quarter4ever - fio - Sedna
Som ulv/ledare så borde hon ha röstat på fio dl 1. jag har inget att anmärka på hennes röst på fio heller faktiskt. Hon var en av de som röstade där innan mig dl2 och jag tyckte att teorin var vettig - även om det visade sig bli fel. Neutral åt det godare hållet på grund av detta.
Var det någon alls som missade dl 3?Tar med alla som medverkade i dl 3 här:
Koppen: fio - cirkus - Sedna
Habina: Lobelia - missar - Snurrfian
Sedna: fio - bollen__ - Koppen
Sasse: Lobelia - missar - Snurrfian
LenaH: thoora - cirkus/bollen__ - Sedna
cirkus: Artline - Mirtai - Sedna
Artline: Blacksmithfarm - Snurrfian - Sedna
Novali01: Lobelia - bollen__ - Sedna
Snurrfian: quarter4ever - fio - Sedna
bollen__: quarter4ever - fio - Sedna
Hjartagna: Sasse - fio - Sedna
thoora: LenaH - Mirtai - Sedna
Blacksmithfarm: Lobelia - bollen__/fio - Sedna
Vad är dina tankar kring att hon är mer lämpad som kandidat utanför lyan än i den?@Snurrfian här pingar ulvradarn och det kan vara så att Snurris fått ondutanförlyanroll igen och det är hon inte jätteglad över. Jag tippar ledarvarg men jag kan inte verifiera det.
Vad är dina tankar kring att hon är mer lämpad som kandidat utanför lyan än i den?
Jag har förkastat min idé om att du kan vara ledarvargen i alla fall
Nej men med tanke på hur gårdagen utvecklade sig och hur du uttryckte dig så är jag tämligen säker på att du hade information om Sedna. Det var inget jag förstod igår när jag röstade, men ju mer du skrev efter min röst ju mer övertygad blev jag (läste ikapp imorse) att du inte är ond öht.
Mina tankar om Snurrfian återstår. Jag tror fortfarande hon kan vara antingen ledarvarg eller kvarvarande ulv.
Mina tankar om cirkus återstår också. Hon verkar leta onda och även hennes senaste inlägg om att thoora kan ha siat bollen_ som god får mig at fundera på om cirkus är god. Varför skriva så som ond? Möjligen för att verka god då, men jag vet inte...
Och bollen_ ja. Det är möjligt att thoora siat henne, ska gå igenom thooras inlägg mer. Jag håller fortfarande bollen_ öppen för att kunna vara ledarvarg, enbart för att hon röstat som Snurrfian i alla DL's. Det är ju samtidigt lite sådär, varför skulle en ledarvarg vara så tydlig? Det är ju riskabelt också menar jag. Och så tycker jag att bollen_ har känts rätt genuin i sina inlägg den senaste tiden. Så det som får mig att tänka att hon kan vara ledarvarg är hennes röststatistik, samtidigt talar röststatistiken emot att hon skulle vara ledarvargen pga. "övertydligheten". Nja, jag vet inte riktigt här. Avvaktar.
Varför borde Snurrfian röstat på fio? Jag vet att Sedna var första ulven att rösta, och då på fio. Men vad säger att Snurrfian inte kunde ha följt Mirtai's röst? Om Snurrfian är ledarvarg måste det vara en tydligare hint att rösta i tät följd som en annan ulv, och inte nästan en timme efter om hon skulle följt Sednas röst.
Nej, jag håller inte med om att ledarvargen nödvändigtvis röstar på samma som första ulven. För mig är det ingen tydlig hint alls om det går för lång tid emellan ulven och ledarvargens röster, så därför tycker jag det är troligare att Snurrfian som ledarvarg följt Mirtai's röst på Q4.
Var det någon alls som missade dl 3?
Citerar mest för att jag vill att listan hänger med.
Vad är dina tankar kring att hon är mer lämpad som kandidat utanför lyan än i den?
Okej. Jag vet att räddningsröster förekommer, oftare bland nya tycker jag. Vet inte om jag håller med om att Snurrfian skulle försöka rädda Lobelia faktiskt, tycker nog det är troligare att hon försökt hinta till resterande lyan i så fall.För att rädda lobelia.
Ja, det är ju rätt sannolikt att åtminstone en ond fanns med där, om inte annat för att verka god.Det diskuterades mycket igår kring Faith och Angel.
Fick en känsla av att vi hade en ulv med där som fiskade info till antingen lyan eller till de utanför.
Jag kan tycker också att det skaver lite att fiska så efter vem Angel är. Som jag ser det så gynnar det de onda mest. Jag tror inte att de onda har hittat Angel än både baserat på den diskussionen men även eftersom jag inte hittar något som tyder på att två roller blivit omvandlade som vore fallet om de onda åt Angel igår natt. Nu i natt kan det ju inte ha skett eftersom de tyvärr åt siaren och första natten är det troligt att Fio stoppade käket.Det diskuterades mycket igår kring Faith och Angel.
Fick en känsla av att vi hade en ulv med där som fiskade info till antingen lyan eller till de utanför.
LenaH var en av de som var mest frågvis och BsF.
Jag kan inte riktigt släppa min ide kring LenaH och jag vill även syna BSF idag för att se om jag ändrar uppfattning eller kommer på nåt helt nytt. (Hon har vart utanför min radar lite grann faktiskt)