Ja troligen Att Lena är oond alltså.Det kan kanske förklaras med att hon inte alls är ond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja troligen Att Lena är oond alltså.Det kan kanske förklaras med att hon inte alls är ond?
Jag älskar ordet oond!Ja troligen Att Lena är oond alltså.
Jag kan tycker också att det skaver lite att fiska så efter vem Angel är. Som jag ser det så gynnar det de onda mest. Jag tror inte att de onda har hittat Angel än både baserat på den diskussionen men även eftersom jag inte hittar något som tyder på att två roller blivit omvandlade som vore fallet om de onda åt Angel igår natt. Nu i natt kan det ju inte ha skett eftersom de tyvärr åt siaren och första natten är det troligt att Fio stoppade käket.
Har jag pratat mycket med Lobelia, Mirtai och LenaH? Jag tror att du måste ha blandat ihop mig med någon annan...
Jag förstår varför Sasse envist hänger kvar i idén om att jag skulle vara ledarvarg, men varför du koppen som jag sätter åt det goda hållet gör det förstår jag inte.
Min största fundering är nu @LenaH s inlägg:
Hur kan hon vara så säker på att det bara är en kvar i lyan och att Angel inte är omvandlad? Jag misstänker att hon har full koll på lyan och därför kan vara så tvärsäker.
Så här skulle det stå...Här svarar Snurris på Lobelia:
Och till Q där hon tycker Snurris vart lite skum:
Här försöker hon få oss att tro att Fio är ond, och Artline utanför lyan
Svar till Novali:
eller för att du är ledarvarg och vet att du hamnar i lyan om du käkas?
Det finns egentligen mer att tillägga i teorier/misstankar kring Snurrfian. Men kommentarerna till Q och Lobelia gör att jag tror vi har Ledarvargen.
Koppen röstar på Snurrfian
Jag kan hålla med om att Snurrfian mycket troligt är ond, men att jag är sista ulven det stämmer inte.Jag tror också att Snurrfian är ledarvarg liksom att Hjartagna är ulv. Båda har försökt leda över oss att rösta på senare bevisade goda. Se Koppens inlägg ovan o med det som motivering så:
Novali01 röstar på Snurrfian.
Jag kan tycker också att det skaver lite att fiska så efter vem Angel är. Som jag ser det så gynnar det de onda mest. Jag tror inte att de onda har hittat Angel än både baserat på den diskussionen men även eftersom jag inte hittar något som tyder på att två roller blivit omvandlade som vore fallet om de onda åt Angel igår natt. Nu i natt kan det ju inte ha skett eftersom de tyvärr åt siaren och första natten är det troligt att Fio stoppade käket.
Eftersom jag inte tror de hittat Angel innan i natt baserat på gårdagens diskussion. De kan bara hitta Angel via att äta henne så då bör inte Angel vara omvänd ännu. Därmed är det bara en ulv i lyan som vi helst borde få ut i dag. Tyvärr har jag inte koll på vem det är. Men har vi fel om att Snurrfian är ledarvarg och hon istället är vanligulv så är ju det bara bättre.Invig en nybörjare...varför kan inte Angel blivit omvandlad eftersom då åt siaren?
välkommen till ulvleken!Känner mig helt förvirrad igen. Alla som var goda i min värld kan ju lika gärna vara onda??? @LenaH jag trodde du var god?? Men nu känns du ond?? Eller?
Hjartagna har dock inte övertygat mig och Koppen är nog god iaf. Habina känns också som god och vilka återstår då?
Snurrfian definitivt ond
Hjartagna ganska säkert ond
Habina troligen god, Koppen o Sasse med. Bsf är ju också god eller?? och hur har vi det då med LenaH...
suck suck dubbelsuck...
Känner mig helt förvirrad igen. Alla som var goda i min värld kan ju lika gärna vara onda??? @LenaH jag trodde du var god?? Men nu känns du ond?? Eller?
Hjartagna har dock inte övertygat mig och Koppen är nog god iaf. Habina känns också som god och vilka återstår då?
Snurrfian definitivt ond
Hjartagna ganska säkert ond
Habina troligen god, Koppen o Sasse med. Bsf är ju också god eller?? och hur har vi det då med LenaH...
suck suck dubbelsuck...
Det står i reglerna att du måste motivera även tyckandet. Du får inte påstå att någon är god eller ond utan att tala om varförJa om jag ska motivera men annars får jag väl tycka vad jag vill? Eller? Jo det får jag.
Se De första inläggen i leken där skriver LL vad som gällerDet står i reglerna att du måste motivera även tyckandet. Du får inte påstå att någon är god eller ond utan att tala om varför