Ja och i scenariot så har tjuven snott käk från mirtai, valt att käka mirtai, men misslyckas eftersom mirtai blir självmordsbombad av Q.Det fetmarkerade fattar jag inte?Självmordsbombaren tog med sig Mirtai i döden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och i scenariot så har tjuven snott käk från mirtai, valt att käka mirtai, men misslyckas eftersom mirtai blir självmordsbombad av Q.Det fetmarkerade fattar jag inte?Självmordsbombaren tog med sig Mirtai i döden?
Faith är en bra roll för goda sidan. Hon omvandlas inte, det är Angel som kan omvandlas till Angelus.Faith - Dråparen (NattDL)
Vampyrdråparen Faith Lehane har alltid levt på gränsen - och när hon av misstag dödar en männsika tappar hon kontrollen helt. När hon kommer till LA och träffar Angel lyckas han dock få henne tillbaka på banan och hon blir en del i hans team. Skulle det otänkbara hända och Angel förloras till den onda sidan är hon den enda med tillräcklig styrka och skicklighet för att kunna besegra honom utan att offra sig själv.
För att få ut Angelus i en lynchning måste Faith lägga sin röst på honom, och även få med minst en annan att göra samma sak. Lyckas hon med detta men någon annan får flest röster åker både Angelus och den lynchade ut. Faith får varje natt gissa på en deltagare tills hon hittat Angel/Angelus. Faith är också immun mot en attack från Wolfram & Hart.
- slutcitat
Faith måste mao få med sig någon att rösta med henne.
Och även om hon lyckas med det är det inte garanterat att de lyckas
Plus en attack som Faith klarar sig undan.
Det får mig att tro att Faith är en farlig roll för bägge sidor men samtidigt inte lätt att få över till onda sidan. Kanske hyfsat lätt men inte jättelätt
Nej det kan nog möjligtvis bara spionen och det är under förutsättning att den infon ingick för spioninfon är ju inte komplett.Om så är fallet ja men kan vi bekräfta att det har skett?
Ha! Så långt orkar jag inte tänka.Ja och i scenariot så har tjuven snott käk från mirtai, valt att käka mirtai, men misslyckas eftersom mirtai blir självmordsbombad av Q.
Nä, jag tror snarare att quarter misstänkte att hon skulle bli käkad i natt och därför valde hon att offra sig.
@Gabby_Ossi Om ulvarna väljer att käka quarter och hon spränger sig själv, får de då ett nytt val eller blir det inget käk?
Nytt val. tiden för uppdateringen har inget att göra med tiden för när
Väldigt skönt, sa Bull!Vill inte vara en tjurig långdragen kärring. Men det är najs med lite upprättelse ibland
Hur menar du här? Att det är en ond till som du inte har en spelare till? Eller en spelare du tror är ond men som du inte har en teori som håller för att du ska kunna skriva vem det är?
Hon får skicka spökröster.
Jo, det är klart. Jag läste det, men tänkte inte på det nu.@Blacksmithfarm vet inte om du missat detta?
Skriver upp det som poppar upp i huvudet. Inte alls säkert att det leder till något...
Snurrfian och bollen har röstat lika i alla lyncherna... Snurrfian har alltid lagt den första av deras röster.
Med tanke på den roll jag tror att Koppen har (med tanke på utgången av dagens lynch) så tror jag inte att man ska läsa in alltför mycket i hennes röst dl 2.
Om man räknar bort Sedna som inte är med längre så verkar alla ha röstat på en som vi vet är ond.
Funderar vidare...
Okej, tack för svar@Blacksmithfarm du undrade:
Jag menar att det finns en till ulv som jag inte riktigt har en spelare till!
Nej, men det säger jag väl inte ?En liten fråga på det kursiverade - vet vi att Snurrfian också är ond?
Nej, men det säger jag väl inte ?
Jag tog bort sedna ur listan, inte alla röster på sedna. Eller hur har du tolkat mig??
Förenklat: nästan alla har röstat på sedna dl 3 (=ond) De som inte har det (sasse o habina) röstade på lobelia dl 1 = alla som är kvar i leken har röstat på en ond.
Det ger väl noll ifråga om att hitta ulvar. Men som jag skrev i det citerade. Jag skrev bara ned det som poppade upp i huvudet
Ja, det gör jagAHA! Du menar så. Jag trodde du syftade bara på dagens lynch och då kändes det ju enkelt
Ja, om jag blir käk i natt så är det väl bäst att jag luftar mina tankar:
@cirkus vrider och vänder och hur gärna jag än ville ha henne till ond igår med bakgrund av förspelet till DL1 så tror jag att jag backar på det just nu.
För närvarande upplever jag cirkus som sökande efter onda.
@Artline har en tendens att smyga med lite men har åas inte gjort något som får mig att misstänka henne så jag håller henne inte åt något håll alls.
@Snurrfian här pingar ulvradarn och det kan vara så att Snurris fått ondutanförlyanroll igen och det är hon inte jätteglad över. Jag tippar ledarvarg men jag kan inte verifiera det.
@Koppen är god och jag tror att vi alla vet vilken roll hon har.
@Hjartagna är jag kluven till. Kan hon vara den sista ulven? Usel röststatistik men det har jag själv också förutom möjligtvis att jag var med på vad Koppen menade idag. Det står lite mellan henne och
@Sasse för min del men Sasses röst på vad jag tror är onda Snurris är till hennes fördel.
@Blacksmithfarm verkar leta onda. I likhet dock med alla andra jag uppfattar så kan hon ju dock vara beskyddstjuv men den känns inte prioriterad att hitta just nu.
@bollen__ röstade jag på igår, mest för att jag hade mer känsla för att fio var god än att bollen var ond och idag känns hon på banan.
@Novali01 spelar ensam. Jag tippar att hon är god för ledarvargen hade inte röstat på Lobelia dag 1 men även hon kan vara beskyddstjuv förstås.
@thoora kommer med i mina ögon en del märkliga uttalanden/frågor och när jag besvarar så blir det lite tyst? Var steget före mig med att ta upp Angellynchdiskussionen idag och det talar till hennes fördel för mig. Tippar god där också av den anledningen. Rösten på Mirtai är också ett plus.
@Habina Jag har en stark tro att hon är god. Hon agerar som en god Habina... Men om jag dör i natt så vill jag uppmana goda spelare att syna Habina imorgon. Då bör hon ligga före alla andra ulvkandidater på priolistan.
Jag tror att det står klart om jag dör.Jag är med på en del av dina tankar - MEN resonemanget runt Habina fattar jag ICKE.
Varför ska hon synas särskilt om du dör inatt? Du tror att hon är god och enligt dig agerar hon som god. MEN just i fallet att du dör så ska hon synas. Varför?
Okej. Jag rusar till rollistan och försöker fatta nåntingJag tror att det står klart om jag dör.
Haha!Okej. Jag rusar till rollistan och försöker fatta nånting