Jag skärpte till mig och har bokat dejt med den snygga.
Vi verkar vara väldigt lika så det ska bli kul att träffa honom
Woho!
Min ena KK är way out of my leauge enligt mig själv. Man får bara tacka och ta emot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skärpte till mig och har bokat dejt med den snygga.
Vi verkar vara väldigt lika så det ska bli kul att träffa honom
Han jag bytte nummer med i somras tyckte jag skulle komma och dricka vin igår, var dock för trött och hade en groggy hund.
Det visade sig att även denna var 24 år, herregud!!
Har en dejt på tisdag med min gamla kk. Jag skrev och frågade varför vi inte dejtar när vi ändå setts till och från 6-7 år
Han är inte riktigt "min typ" men tror det är bra, "min typ" killar går det ju inte så bra med..
Det är det det bästa med att dejta, att man inser hur bra man egentligen är som person i relation till andra. Att man faktiskt är rolig, smart och charmig, lätt att glömma bort det i vardagen.Har precis varit på min första dejt sen uppbrottet med exet! Spontan Tinder-dejt, ett glas vin i närheten av min lägenhet. Han var trevlig och vi hade roligt men ingen gnista eller spänning (från mitt håll) och han var lite för mycket röra vid mig när vi bara precis har träffats. Vi gick tillsammans mot T-banan och när vi sa hejdå vid min dörr så försökte han kyssa mig fast jag gav noll och inga såna signaler vilket resulterade i att jag vände mig bort och han träffade mig lite vid ögat typ hahaha. Akward. Men nu är den första liksom ur vägen och jag insåg att jag är fan både rolig och charmig!
Morgonens första gapskrattDet här var ju också en profil:
"My dreams are bigger than your dick"
Har precis varit på min första dejt sen uppbrottet med exet! Spontan Tinder-dejt, ett glas vin i närheten av min lägenhet. Han var trevlig och vi hade roligt men ingen gnista eller spänning (från mitt håll) och han var lite för mycket röra vid mig när vi bara precis har träffats. Vi gick tillsammans mot T-banan och när vi sa hejdå vid min dörr så försökte han kyssa mig fast jag gav noll och inga såna signaler vilket resulterade i att jag vände mig bort och han träffade mig lite vid ögat typ hahaha. Akward. Men nu är den första liksom ur vägen och jag insåg att jag är fan både rolig och charmig!
Jag tycker du verkar hantera allt så himla bra. Och såklart sitter jag här och hoppas på ett slut a la hollywood, dvs att hon väljer dig .Själv hade jag en sjukt bra dag igår. Efter fredagskvällens telefonsamtal kändes det mycket bättre. Hade inte förväntat mig att hon skulle höra av sig redan igår morse men det gjorde hon. Sen messade vi fram och tillbaka hela dagen och kvällen trots att hon var på jobbet. Vi har verkligen mycket gemensamt och konversationerna känns så ärliga.
Jag tror aldrig att jag haft en så rak kommunikation utan att jag behöver göra mig till eller "spela något spel" med någon annan förut.
Om det har att göra med att hon är tjej och jag enbart haft känslor för män förut eller om det bara har med individen att göra vet jag inte och egentligen spelar det ju ingen roll heller. Bara något jag funderade lite på.
Imorse kändes det av någon anledning jobbigt när jag vaknade. Kände en stark känsla av att skriva till henne trots att jag funderar på om det kanske inte är bättre för hennes del att vi inte hör av oss så mycket just nu så hon får chans att tänka och fundera lite över sin situation och vad hon vill eller ska göra.
Hon har sagt att om hon var singel så skulle det inte finnas någon tvekan, då skulle hon vara med mig. Det hon behöver reda ut är sitt förhållande till sin flickvän och vad den relationen betyder och om det är något hon vill fortsätta vara i eller inte, det måste vara så fruktansvärt jobbigt för henne att brottas med för om jag förstår det rätt så har det inte varit så att det varit något "fel" eller hänt något i deras relation. Men så måste det väl inte vara heller.
Jag tänker att om hon varit fullkomligt lycklig i sin relation med sin tjej så borde hon ju inte fått sådana starka känslor för mig?
Som ni märker funderar jag mycket och har alltid gjort och funnit det här med mänskliga relationer intressant. Funderar på dynamiken i förhållanden, relationer till andra människor, vad som händer i hjärta och hjärna. Hur man gör för att fortsätta älska och vara kära i varandra år efter år. Vad som händer i förhållanden där man träffats som tonåring och sedan blir vuxna tillsammans och hur det ser ut 10 år senare.
I alla fall så har vi bestämt oss för att ta det lite lugnt med skrivandet idag för vi ska ju ses imorgon kväll. Det känns jobbigt men ändå okej för jag vill ge henne lite space också och jag vet att om hon inte hör av sig innan imorgon kväll så betyder det inte att hon inte gillar mig längre eller ghostar mig. Hon skrev också att hon helst av allt bara skulle vilja skriva med mig hela tiden och att hon kanske kommer göra det också om hennes dåliga impulskontroll tar över, samt att hon vill att jag ska känna att jag kan höra av mig till henne om jag känner för det.
Så, det var dagens novell från min sida
Jag tycker du verkar hantera allt så himla bra. Och såklart sitter jag här och hoppas på ett slut a la hollywood, dvs att hon väljer dig .
Hade en konflikt med dejten igår. Jag tyckte han betedde sig illa, och visade ett beteende som är jävligt ocharmigt (typ svartsjuk eller lite kontrollerande). Men vi hade båda druckit så min bild kanske inte stämmer helt, jag frågade om han ville prata om det imorse innan jag åkte därifrån men det orkade han inte. Det verkar också som att han har en annan bild av vår relation och förväntningar på varandra, så jag har sagt att jag behöver fundera på vad jag vill med det här.
Ja jag tycker jag har försökt ta det snacket men uppenbarligen har vi inte förstått varandra eller varit tillräckligt tydliga.Det känns ju som att ni kanske behöver prata om er relation och var den är på väg, så att ni liksom tycker samma? Bättre än att det ska bli tjafs, sura miner och missförstånd.
Ja jag tycker jag har försökt ta det snacket men uppenbarligen har vi inte förstått varandra eller varit tillräckligt tydliga.
Ja precis. Min kompis sa samma sak, att det låter som att han inte varit ärlig/tydlig med vad han känner och vill. Fast även om vi skulle vara ett par och exklusiva, kan jag inte riktigt acceptera att bli ifrågasatt för att jag kramar och är trevligt mot en annan kille på krogen.Var det då när ni pratade om att ta det lite lugnt och att du inte är redo för något seriöst ännu?
Jag får känslan av att han vill "ta det till nästa nivå" medan du mer inte riktigt vet om du är redo eller han är rätt person att satsa på?
Jag hoppas att mannen som "sitter och väntar" på att jag ska reda ut mina känslor har lika kloka tankar som du! ( Är i liknande sits, bara att det är jag som är den som har ett förhållande men även har känslor för någon annan. Berättat tidigare i tråden om min vän som plötsligt berättade att han kände mer än vänskap, och efter lite rannsakning har jag nått punkten där jag fått inse att hans känslor inte är helt obesvarade.)Själv hade jag en sjukt bra dag igår. Efter fredagskvällens telefonsamtal kändes det mycket bättre. Hade inte förväntat mig att hon skulle höra av sig redan igår morse men det gjorde hon. Sen messade vi fram och tillbaka hela dagen och kvällen trots att hon var på jobbet. Vi har verkligen mycket gemensamt och konversationerna känns så ärliga.
Jag tror aldrig att jag haft en så rak kommunikation utan att jag behöver göra mig till eller "spela något spel" med någon annan förut.
Om det har att göra med att hon är tjej och jag enbart haft känslor för män förut eller om det bara har med individen att göra vet jag inte och egentligen spelar det ju ingen roll heller. Bara något jag funderade lite på.
Imorse kändes det av någon anledning jobbigt när jag vaknade. Kände en stark känsla av att skriva till henne trots att jag funderar på om det kanske inte är bättre för hennes del att vi inte hör av oss så mycket just nu så hon får chans att tänka och fundera lite över sin situation och vad hon vill eller ska göra.
Hon har sagt att om hon var singel så skulle det inte finnas någon tvekan, då skulle hon vara med mig. Det hon behöver reda ut är sitt förhållande till sin flickvän och vad den relationen betyder och om det är något hon vill fortsätta vara i eller inte, det måste vara så fruktansvärt jobbigt för henne att brottas med för om jag förstår det rätt så har det inte varit så att det varit något "fel" eller hänt något i deras relation. Men så måste det väl inte vara heller.
Jag tänker att om hon varit fullkomligt lycklig i sin relation med sin tjej så borde hon ju inte fått sådana starka känslor för mig?
Som ni märker funderar jag mycket och har alltid gjort och funnit det här med mänskliga relationer intressant. Funderar på dynamiken i förhållanden, relationer till andra människor, vad som händer i hjärta och hjärna. Hur man gör för att fortsätta älska och vara kära i varandra år efter år. Vad som händer i förhållanden där man träffats som tonåring och sedan blir vuxna tillsammans och hur det ser ut 10 år senare.
I alla fall så har vi bestämt oss för att ta det lite lugnt med skrivandet idag för vi ska ju ses imorgon kväll. Det känns jobbigt men ändå okej för jag vill ge henne lite space också och jag vet att om hon inte hör av sig innan imorgon kväll så betyder det inte att hon inte gillar mig längre eller ghostar mig. Hon skrev också att hon helst av allt bara skulle vilja skriva med mig hela tiden och att hon kanske kommer göra det också om hennes dåliga impulskontroll tar över, samt att hon vill att jag ska känna att jag kan höra av mig till henne om jag känner för det.
Så, det var dagens novell från min sida