Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är skitsnygg! Långbent o fin!
Låt henne växa i sin egen takt Tycker hon ser fin ut i kroppen och det är ju det viktigaste. Om man brassar på med massa käk finns ju risken att de sticker iväg och det liksom inte blir så bra. Typ om du murar en mur fort för att du hinkat i dig massa kaffe och är helt i extas så kommer det inte att bli lika bra som om du jobbar i din egna takt och lägger tid på muren Risken för ocd och tillväxtrubbningar ökar ju.
Fast den risken är ju främst om man brassar på med för mycket energi, protein behöver alla unghästar. Det blir som att mura utan byggstenar annars...
Bruksfantast: När jag först bara läste din fråga så skulle jag definitivt sagt att möjlighet till stödutfodring börjar vara ett måste och jag skulle prioriterat det framför betet. Men när jag ser bilden på henne så ser hon extremt jämn och fin ut i kroppen. Det kanske inte är någon brådska för din del, men mina 1-åringar har jag börjat ge proteintillskott trots helt ok bete. När de börjar falla ur eller tappa överlinjen har det ju redan gått för långt känns det som.
JennyJenny Fick tummen upp för att hon får vara ute i stor hage då hon var helt ohalt men lite stel så bara bra med rörelse. Veterinären tyckte inte jag skulle haka upp mig på svullnaden , återbesök i september då får man ta ställning om man ska behandla eller inte. Men blir inget betessläpp tyvärr får ha lite koll på henne här hemma om hon blir halt eller ännu mer svullen för då skulle veterinären komma ut så får du tag i någon lösdrift till hösten får du mer än gärna höra av dig!
Tror min är runt 98 cm nu. Har inte mätt så noga. Han ska kastreras så fort det går och förhoppningsvis så spurtar han iväg till iallafall 102.
vad kul att du tycker det! Jag hoppas att hon får behålla sina långa ben
Spanade vidare på dina filmer och fick se att du har/hade en uppfödning 08 e Highcruiser! Hur blev den?
Angående Lasse & Bosse är det två fina pojkar! Lasse
Mettan nämen så fin din tjej har blivit i kroppen!! Precis som med Hollie, verkar sommarbete ha gjort dom gott
bruksfantast jättefin nordisflicka!! Hon ser så feminin ut.
Jag tycker att du ska låta henne växa i sin egen takt.
KL.
TACK FÖR ALLA SVAR ANGÅENDE VISTELSEN I HÖST/VINTER ! intressant att läsa hur ni kommer att göra och hur ni resonerar
Hollie, mig och Storm i en gruppkram