Sv: 10rna del 3
KL
I går hade vi lite lastträning. Förr så VÄGRADE han att gå in,men när han väl var inne så stog han still där och väntade..
Nu går han in ganska på en gång (efter att ha checkat av lite),men han kan inte stanna inne i transporten! Så fort nån rör sig bakom så åker huvudet upp och sen lyssnar han,sen börjar han backa bakåt. *suck*
Han kastar sig inte,inte ens i närheten,men han backar vänligt men bestämt. Jag försöker hålla emot lite först,men det bryr han sig inte nämnvärt mycket om,och att hålla i för kung och fosterland vill jag inte,för då får jag för mig att han kommer lägga ännu mer tyngd i backen,och det kommer sluta med att han kastar sig.
Jag skulle behöva hjälp av nån som kan stänga,för är det stängt så kommer han inte ut,då får han stå och bråka enda tills han lugnat ner sig,och när han är lugn så får han komma ut igen. Han är ju så himla bra att köra med,och att stanna med,vi kan stå still en halvtimme,och han står som ett ljus där inne,det är bara nått som gör att det är läskigt att bli instängd,sen när han väl är instängd är det helt ok...