Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar din arbetsform på hästen jättemycket! Ser också mycket mer stabilt ut än sist. Du viker dig rätt mycket i vänster sida i vänster varv, det innebär att du hamnar på yttre sittbenet och då blir allt lite snett. Kolla om det är du, hästen eller sadeln som gör detta och korrigera där det behövs så kommer det bli lättare för dig.
Vad Fina ni är! Det är inte lätt när de spänner till så där i ryggen. Det blir ju bättre i galoppprogrammet och i skritten är han ju fin. Vill också ha en häst med så där fin skritt.Va verkligen länge sedan jag skrev här nu. Har haft en riktig psyk-dipp men har tack vare härligt bukefolk lyckats komma iväg på tävling igår efter lite hejarop
Blev en väldigt spänd kille som hade fullt upp med att titta på allt runtomkring men vi kämpade oss igenom en msvc1 på 61,8% iallafall och jag kände mig glad över att vår sämsta nivå ändå ligger så pass högt.
Bättre lycka nästa gång
LATHÄST! Hatar när de inte bjuder till själva utan hamnar bakom hjälperna o sen bara VÄGRAR o släpper ryggen. Min är likadan. Går hur fint som helst på träning men redan på framridningen så fullkomligt vägrar hon släppa ned mig på ryggen. Trist.Va verkligen länge sedan jag skrev här nu. Har haft en riktig psyk-dipp men har tack vare härligt bukefolk lyckats komma iväg på tävling igår efter lite hejarop
Blev en väldigt spänd kille som hade fullt upp med att titta på allt runtomkring men vi kämpade oss igenom en msvc1 på 61,8% iallafall och jag kände mig glad över att vår sämsta nivå ändå ligger så pass högt.
Bättre lycka nästa gång
Jag tror att C skulle bjuda till om jag skulle vara mer konsekvent. Han brukar ju vara fin i början av passen, men sen sabbar jag allt... Sen brukar det sluta ok ändå. Men det finns alltid (nästan) en dipp där jag gör honom förvirrad.@sommarminne Jag är med dig, Divan är likadan och det är ju klart att det är för att vi rider för dåligt MEN hästen skulle ju kunna bjuda till lite mer (vilket de aldrig gör hahaha)