Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh missade trådstarten! @IngelaH , vill du fixa det?
Klart jag kan. Fast jag vet inte om du förtjänat det.
Nämen du hade antagligen gjort det idag.Men jag har ju inte ens röstat på dig den här gången.
Nämen du hade antagligen gjort det idag.
Vem har dött av er då?
Jag. Tack och lov....
Jag säger också tack och lov för hon höll på att bli lurad hur långt som helst.Jag. Tack och lov....
Jag gjorde ju testet förra veckan och visste ju vad jag skulle plugga på men hade inte hunnit göra det och kuggade därför (vet inte säkert men kändes så). Insåg att jag inte kan koncentrera mig i två timmar efter hjärnhinneinflammationen som jag hade för några år sen. Lite bittert men det var väl inte meningen. Lite konstigt är det dock att de på min kurs som klarat provet inte får jobba med det för än tidigast nästa vår. Och då kan TR ha ändrats sen dess.Tack för hejarop och pepp! Ska försöka få någon att filma någon dag så ni får se hur vi ser ut
Utbildningen idag var slitig. Så sjukt mycket teori såklart. Kommer drömma om moment i TR
Man tycker ju man har bra koll på TR men att vara tävlingsryttare och ha den kollen är ingenting mot överdomarkunskap. Såklart men ändå. Förut var denna utbildning 2 dagar men nu har de dragit ner till en dag så det blir ju mastigt.
Slutprovet var 23 frågor och man fick ha med TR men det mesta var inte vad som är tillåtet eller ej utan det var situationer som man skulle beskriva hur man skulle sköta och vilka moment i TR man skulle ha som grund. Inte helt lätt kan jag säga.
Allt ifrån hur man gör när arrangörer ändrar definitiva startlistor till vilket straff man ska ge ryttare för diverse överträdelser.
Får veta om jag blev godkänd eller inte om någon vecka. Blir man godkänd är det bara ut och jobba från lokal till elit på en gång, känns helt bisarrt