Haft en skit dag rent ut sagt! Tyckte jag planerat dagen jättebra igår.
Dagen började ok. Frukost och sen prom med hunden. Åkte sedan till sjukhuset för att träffa en ny läkare. Men vilken skitläkare! Hade knappt ögonkontakt med mig, svarade knappt på mina frågor osv. Var där på min en gång i månaden kontroll.
Aja åkte till stallet när jag ser att jag hade missat samtal från stallägaren. Och ett sms: Hej! Var är du?
Jag fattar inget men får smått panik. Vad har jag nu missat vi har planerat? Kommer inte på en endaste sak. Har 5 min till stallet från sjukhuset. Upptaget när jag ringde stallägaren. När jag kör in på gårdsplanen slår det mig. Jag hade ju morgonen idag! Då kommer tårarna (jag är mkt ostabil psykiskt nu). Stallägaren hade varit iväg och tränat och upptäckt att hästarna var kvar inne när hon kom tillbaka. Men hon hade fodrat dem och släppt ut dem. Och jag fick en lång kram och ett; det finns värre saker! Underbara stallägaren!
Billy var fortfarande inne då han brukar tas ut bland de sista.
Valde dock att longera då jag kände mig utmattad.
Gjorde sen klart resterande morgon sysslor, boxen och hans mat.
Sen har jag sovit bort resten av dagen. Hoppas på en bättre dag imorgon!
Vilken bra stallägare du har. Vissa dagar så vill hjärnan inte vara med, då är det ingen idé att försöka sig på någonting. Bra av dig att du longerade istället för att försöka dig på något du inte mäktade med. Kram!