Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja va fan. Går det så går det men Divan kommer säkert vara sjuk 800ggr så vi rider väl MSV C nästa höst också.@Jfrelin Älskar att du är så härligt antijante!
@Jfrelin De är lite svettigt när jag *peppar peppar* har en häst som hållit sig på benen och ändå inte kommit längre
@mackan Egentligen är mitt stora mål att bli en bättre ryttare och kunna sniffa på de mesta iallafall på hemmaplan.
Jag vill hitta ett fint samarbete med min häst och ha roligt ihop. Tävlandet är bara ett kvitto på utvecklingen ser jag det som och jag försöker att göra en allt för stor grej av de hela
Ja va fan. Går det så går det men Divan kommer säkert vara sjuk 800ggr så vi rider väl MSV C nästa höst också.
Var det skönt att vara hästlös ett par månader?Jaha, lite uppdatering från mig som läser och läser era inspirerande inlägg!
Min 07 har varit iväg till beridare för försäljning och jag har haft semester från hästeriet i två månader nu. Ikväll kom hon tillbaka, snygg som attan efter träningscampen. Först var jag lite i panik över att hon inte blev såld, men det har liksom landat nu. Bara att gilla läget - och det som är positivt är att en mer erfaren person har ridit henne och kommit till samma slutsats som jag. Hon är ingen okomplicerad häst. Snarare en liten häst som skulle passa bäst till tävling då hon har mycket nerv och energi och är väldigt positiv till arbete. Men hon har inte varit snäll att rida ut på trots träning, och blir nog aldrig den där skogslunkhästen som jag såg framför mig när jag köpte henne.
Det var skönt att få någon annans input på henne. Nu är det bara att gå vidare därifrån. Någon som har bra tips på tränare i mittskåne som kör ut för träning? Jag behöver verkligen ingen avancerad tränare, snarast någon som står ut med mig.
Någon måste lära den andra tänker jag. För just nu är det ganska mycket "en blind leder en blind" och då tycker jag ändå att jag kan de rörelserna vi övar på..@Amanda_F halvhalter eller nyanser a la halvhalter är ju en grund . Varför skulle du behöva lämna bort hästen ? Landa i att du har en fin häst med utvecklingsmöjligheter . Resten kommer ju utifrån det .