Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag fick hjärnhinneinflammation pga utmattning pajade jag binjurarna och hade det inte varit för fantastiska Louise hade jag nog fortfarande varit ett sviskon.. Väl värt!
Vilken utveckling sen jag såg ngt av er senast ! Superfin ! Vilket jobb du gjort i fråga om att hitta form och få till rundhet och bärighet ! Du har ju dessutom en extra utmaning då hästen är så himla stor och du ganska liten . Det har tidigare känts som en aspekt i det du visat men nu syns det inte längre som en grej . Grymt imponerad ! Vad klokt av dig att ta tävlingsuppehåll som du rapporterat för att slipa vidare - kommer du få utdelning av vågar jag tippa utifrån det som syns här ! Himla roligt att se - jättefint jobb !Igår tränade vi för vår hemmatränare och jag är sååå nöjd med honom. Vi jobbade med att få igång ett snabbare läge i takten och sen ur de jobba med steglängden. Han känns mycket lättare i kroppen men jag lider lite av att han är så jobbig att sitta på i traven. Jag hoppas att jag ska kunna bygga upp mer styrka i höst och vinter och att de ger med sig!
Lyckades visst få något spexigt filter på den ena filmsnutten