Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Min Islandshäst som importerades i Januri 2007 har jag gett Linfröolja hela tiden, vågar inte sluta,hon har inte visat tecken på exem än...
Foder & Strö
Jag funderar på att byta foder nu till min pålle (islänning), har bytt från Krafft grund till Krafft groov 125 för ca 1 år sen och köpte...
Foder & Strö
Jag har börjat ge gurkmeja åt min nuvarande foderhäst (budjonny sto på 19 år) för ledernas skull då det knakar ganska mycket i dem + att...
Kläder & Bli fin Jaså inte? :D
Jag la in en bild i sytråden men jag lägger in den här också, det är ingen frontbild utan sidobild, nån måtta får det väl...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.