• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare majabergman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 2 576
Sv: Sällskap

hur stor är boxen ni bygger? kanske kan ni bygga den stor så du får plats med en minishettis i den? de är inte dyra i drift..

den är på 12 kvadrat så den är rätt stor. Men som sagt så är det löst.

Frågan om lagen har du fått svar på. Sedan är det ju främst hästens välbefinnande som ska spela roll och det är därför folk har engagerat sig med lösningar.

Du äger heller inga trådar oavsett om du startat dem eller ej, på ett allmänt forum får man räkna med att få även andra tips än de man efterfrågade. Hästars välbefinnande är alltid andras angelägenhet, det är oftast bara de som själva inte är nöjda med sin hästhållning som känner sig påhoppade.

Tyvärr verkar du ha en grundmurad dålig attityd gentemot de som svarat i din tråd, du borde kanske lugna dig med trådskrivandet tills du lärt dig hantera svaren. Ingen är intresserad av att lägga ner tid och hjälpa eller tipsa någon som är avog.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 475
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 643
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 292
Senast: Görel
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 256
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka