Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Jag har precis hittat ett par ridstövlar, superbra pris och skick. Tyvärr är ridtstöveln 3-4 cm för höga, funkar det ändå? Jag har...
Svar
7
· Visningar
2 285
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Mitt sto har problemet att hon får skav på armbågarna utav spännena på dressyrgjorden. :nailbiting: Efter ett dressyrpass jag hade så...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 027
Senast: Torill
·
Utrustning Nån som har en som vet hur mycket längre gjord man behöver? Som jag förstår det stjäl plattan en del på längden.
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Fideli
·
Utrustning Som rubriken låter, behöver tips på spikraka hoppsadlar som kan ta lite manke.. normal lång rygg.
Svar
3
· Visningar
610
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning har börjat rida igen efter några års uppehåll, dum som jag var slängde jag mina läderstövlar för att dragkedjan var trasiga på de...
Svar
2
· Visningar
635
Utrustning Jag har äntligen sparat ihop pengar till en AE-tömkörningsdäckel. Men så härom dagen ramlade jag över information om Wahlströms-däckeln...
Svar
6
· Visningar
1 861
Senast: Tualma
·
Utrustning Jag blir knasig, ska det vara så svårt att hitta nån info om detta stängselaggregat? Ikväll har jag sökt och sökt för att hitta...
Svar
5
· Visningar
5 671
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Är det någon här som har tränset Abetone JH Collection från Hööks och har något att säga om hur lädret är på den? Eller har tips på...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: LesPaul
·
Utrustning Hej! Min häst går inte bra på aachenträns då hon antingen slår upp huvet o gapar för att slippa arbete eller tar tag i bettet o springer...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 624
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning En av mina sadlar ligger inte bra på hästen den har används på längre. Började med att hästen blev sur när sadeln kom på i samband med...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill ha tips på vilka smörjmedel ni använder er av till era sadlar och träns? Undrar också om någon har tips vad man ska smörja dom...
Svar
12
· Visningar
2 466
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Någon som vet vilken av Globus Dressyr sadlarna som passar kort, lite rund o relativt liten manke ? Har en Globus Esperanza( 16,5 " 34...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: skogaliten
·
Utrustning Har JR ändringsbara bommar? Hur vet man om modellen har/inte har det?
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Hellez1
·
Utrustning Är det någon som vet vad det kostar att typa/vikta om ett släp? Typ ett Boj som idag är registrerat på 1990kg, men man vill ändra till...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
29 260
Senast: LenaH
·
Utrustning Hej kära buke! Jag har ett litet dilemma som både jag och mina sadelkunniga vänner är väldigt förvirrade i. Har en Prestige Roma som...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: caballus
·
Utrustning Håller på att kika efter släp och har fastnat för ett släp hos tillverkaren Cheval (ett enhästarsläp med fronturlastning). Jag har kört...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 669
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Hej! Jag har ett sprenger dynamic RS d-rings bett till min häst nu och han trivs bra med det så det är inte de. Utan jag har börjat...
Svar
4
· Visningar
828
·
Utrustning Hej! Jag har ett par väldigt fina tävlingsstövlar som har blivit snäppet för trånga i vaden. Jag har redan lästat ut dem men de är...
Svar
1
· Visningar
722
·
Utrustning Kan man använda vanliga micklem competition som sidepull? Vet att med multibridle har man flera bettlösa alternativ men just ringarna på...
Svar
3
· Visningar
612
Senast: Ace
·
Utrustning Okej, jag behöver köpa en ny rid tröja. Har kollat runt lite och kikat på vad det finns men hittar inget som är sådär perfekt. Så jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 879
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar