Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ni som testat eller använder flugtäcke med regntät rygg - är det nått att ha? Eller blir de för varma på sommaren? Ska ha hästen på...
Svar
10
· Visningar
2 206
Utrustning Hej, Någon här som rider eller har ridit i en ergox2- sadel? Tycker att den ser prisvärd ut, men har inte själv ridit i en. Tänker...
Svar
18
· Visningar
2 867
Utrustning Hej! Är det någon som vet hur man gör om man vill flytta hela mellanväggen dvs även stolpen på Thule star safir, har en -08. Finns ju...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Lizzan78
·
Utrustning Hej! Vad har ni för utrustning på era HSS hästar? Headshaking syndrom Jag söker just nu de absolut bästa nosnäten som finns! Nån som...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: ylvalill
·
Utrustning Som rubriken säger. Har haft en kasse med träns och tyglar uppe på ett loft. Och dessa har visst möglat nu :cry: Som den träns-o-man jag...
Svar
14
· Visningar
3 369
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Horze vojlock för bomlös sadel?
Svar
0
· Visningar
390
Senast: lisbetha
·
Utrustning Hej! Hade tänkt testa ett tredelat eggbett till min häst, nu med lösa ringar har hon 12,5cm. Har läst att eggbett ska vara en cm...
Svar
4
· Visningar
787
Utrustning Jag har just nu en prestige golden star som passar hästen helt ok, utprovad av sadel magasinet som tyckte att den låg bra trots att den...
Svar
5
· Visningar
2 480
Senast: finaste
·
Utrustning Thiedemantygel (stavas det så?)vad är det för syfte med den? Har en stor shettis som mina flickor på 3 och 4 år rider, han är...
2
Svar
23
· Visningar
6 211
Utrustning Har hemma en ny Prestige Roma för provning. Den gillas av både häst o ryttare. Tänkte hålla ögonen öppna på begagnatmarknaden...Är någon...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Leeelot
·
Utrustning Halojj allihop ! Har två brukshästar . En på 6år som nu vuxit klart o Globus crincle sitter som en smäck på honom 17.5". 38. Sen har...
Svar
4
· Visningar
3 696
Senast: Martina_m
·
Utrustning Köpte i helgen ett par veredusskydd begagnade från en tjej på en salusida. Skydden skulle gå på 400 kr, plus spårbar frakt 53 kr...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 898
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Hej! Jag har ett halvblodssto som har ganska rak rygg (blir än mer rak i arbete) och rätt så hög manke. Hon är lite spolformad och...
Svar
7
· Visningar
4 181
Senast: Carraa
·
Utrustning Vi ska köpa ett nytt/beg släp eftersom vi sålt vårat gamla våran budget ligger runt 80000sek. Då får man ett nytt billighets släp med...
2
Svar
23
· Visningar
7 304
Senast: Enslow
·
Utrustning Provade idag en Pfiff Amaretto på mitt sto - som behöver ny sadel. Den ligger helt kanon! MEN! Den passar inte alls hennes ryttare...
Svar
0
· Visningar
633
Senast: Blomskan
·
Utrustning Unghästen behöver nytt bett med fasta ringar. Jag funderar på tredelat eller rakt. Vad har i för erfarenheter? I nuläget har hon...
2
Svar
30
· Visningar
7 473
Senast: ufot
·
Utrustning Hejsan, någon som stött på problem med att fjädern under släpet verkar för lång? Går bara att öppna baklämmen en bit sedan fjädrar den...
Svar
1
· Visningar
1 003
Utrustning Är i behov av ett par stallskor med ordentlig sula! har nu gympaskor som såklart leder till att hallen är full av spån från när man tar...
Svar
8
· Visningar
1 249
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har ett (jätte)gammalt släp med fjädrar som mothåll för bakluckan så att den inte blir übertung att fälla upp/ned. Det är en variant...
Svar
16
· Visningar
3 246
Senast: Roja
·
Utrustning Hej! Jag har en unghäst på 6 år som jag skulle vilja ha lite bett tips om då jag gärna vill prova lite nya bett. Jag har endast använt 1...
Svar
8
· Visningar
1 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka