Råkade ut för något liknande för en tid sedan. Köpte hästprylar via fb som säljaren sa sig ha skickat, men som aldrig kom. Vartefter tiden gick så hittade jag flera inlägg där folk efterlyste prylar som de köpt av denna person men som de aldrig fått. Jag la ut en varning på fb för denna person, då det som sagt inte bara var jag som inte fått mina saker, och då hotade man med att anmäla mig för förtal!
Efter många turer, där jag bla kontaktade säljarens mamma (säljaren var 16 år) så fick jag till slut tillbaka mina pengar. Jag frågade också mamman vad hon hade för koll på sitt barn, och påvisade de andra som också blivit "blåsta", men jag fick bara en massa ursäkter till svar... Fick en känsla av att mamman liksom var med på ett hörn, eftersom hon försvarade sin dotter med näbbar och klor.
Efter många turer, där jag bla kontaktade säljarens mamma (säljaren var 16 år) så fick jag till slut tillbaka mina pengar. Jag frågade också mamman vad hon hade för koll på sitt barn, och påvisade de andra som också blivit "blåsta", men jag fick bara en massa ursäkter till svar... Fick en känsla av att mamman liksom var med på ett hörn, eftersom hon försvarade sin dotter med näbbar och klor.