Den absoluta bästa och optimala tröjan

Jag har en Haglöfs i nån sorts tunt softshellaktigt material, helt galet skön. Snygg också, svart, med dragkedja.

Vi har väl alla litet olika preferenser och krav... men jag tycker att försvarets M90 skjorta (läs: tröja) är svårslagen. Andas, tunn och smidig, stretch, hög krage. Inte särskilt vindtät utan i grunden ett förstärkningsplagg. Tidlös design i mossgrön kulör. :up:

Vi har väl alla litet olika preferenser och krav... men jag tycker att försvarets M90 skjorta (läs: tröja) är svårslagen. Andas, tunn och smidig, stretch, hög krage. Inte särskilt vindtät utan i grunden ett förstärkningsplagg. Tidlös design i mossgrön kulör. :up:

Ååh :love: Vars kan man hitta den?

Brukar säljas på olika marknader, av kringresande knallar som säljer överskott och militärkläder. Det finns webshopar med sådant också, sök på militärkläder och överskott.

Förlåt att jag stjäl den här tråden litegrann... Men är det nån som vet om det finns träningströjor typ denna, som har fickor?
Nu börjar det ju bli varmt = mindre/tunnare kläder = vars har man mobilen?? :D

Förlåt att jag stjäl den här tråden litegrann... Men är det nån som vet om det finns träningströjor typ denna, som har fickor?
Nu börjar det ju bli varmt = mindre/tunnare kläder = vars har man mobilen?? :D
Åh det är jag typ alltid på jakt efter :D tycker det är svårt att hitta. Star rider har en tröja i funktionsmaterial med en ficka på magen.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 285
Senast: Djurvän
·
Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Liten
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
Hoppning Hej! Okej. Om tre veckor är det tävlingsdebut för både mig och hästen som ekipage, svensk hoppdebut för pållan och "återdebut" för mig...
2
Svar
35
· Visningar
5 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka