Hur är stierna i storlekarna?Jag är jättenöjd med min fleecetröja från Stierna! Tunn men värmer bra ändå och glansig yttersida så smuts och hästhår inte fastnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är stierna i storlekarna?Jag är jättenöjd med min fleecetröja från Stierna! Tunn men värmer bra ändå och glansig yttersida så smuts och hästhår inte fastnar.
Kollade upp sporty, hittade den i fägen "candy" på en engelsk sida. Synd dom inte har den i spöoks butik... Aja. Den var sjukt snygg.
ÅF=återförsäljare va? Har du någon bra butik i tyskland?Du kan be din ÅF ta hem. Annars köper du direkt från Tyskland, det brukar jag göra.
ÅF=återförsäljare va? Har du någon bra butik i tyskland?
Normala tycker jag. Jag har s normalt och deras tröjor passar bra i s. Har även deras regnjacka + byxor. Byxorna har jag i s men jackan gick jag upp till m för att få plats med säkerhetsväst under, annars hade s passat bäst även där.Hur är stierna i storlekarna?
Då inväntar jag gärna respons ifrån den
Aa synd Hoppas du hittar din drömtröjaTröjan har kommit men åker tyvärr tillbaka... Den var jätteskön, stretchig och mjuk MEN den var typ självlysande. Extremt stark rosa/orange färg vilket jag inte gillar så jag får fortsätta leta...
Vi har väl alla litet olika preferenser och krav... men jag tycker att försvarets M90 skjorta (läs: tröja) är svårslagen. Andas, tunn och smidig, stretch, hög krage. Inte särskilt vindtät utan i grunden ett förstärkningsplagg. Tidlös design i mossgrön kulör.
Åh det är jag typ alltid på jakt efter tycker det är svårt att hitta. Star rider har en tröja i funktionsmaterial med en ficka på magen.Förlåt att jag stjäl den här tråden litegrann... Men är det nån som vet om det finns träningströjor typ denna, som har fickor?
Nu börjar det ju bli varmt = mindre/tunnare kläder = vars har man mobilen??
Åh det är jag typ alltid på jakt efter tycker det är svårt att hitta. Star rider har en tröja i funktionsmaterial med en ficka på magen.
Kände på den och materialet kändes svalt och skönt. Dock kom värmen idag pang bom och det blev ridning i t-shirt...Ja, jo, men nä... Hööks har ju iof en i grått o en i rosa som såg helt ok ut. Nån som testat den?
Kände på den och materialet kändes svalt och skönt. Dock kom värmen idag pang bom och det blev ridning i t-shirt...
https://www.hooks.se/produkt/midjevaska-crwr/63979/63980/Förlåt att jag stjäl den här tråden litegrann... Men är det nån som vet om det finns träningströjor typ denna, som har fickor?
Nu börjar det ju bli varmt = mindre/tunnare kläder = vars har man mobilen??
https://www.hooks.se/produkt/midjevaska-crwr/63979/63980/
liknande denna har jag på sommaren när jag rider.