Den absoluta bästa och optimala tröjan

stjäl också tråden lite med tanke på tok värmen som kom helt plötsligt :wtf:
jag hade velat ha en långärmad funktionströja att ha under säkerhetsvästen, dvs utan att svettas ihjäl i sommar :p.
verkar komma fler löpartröjor och liknande med nät på ryggen och sidorna, är det ngt som ni provat?

har många gånger fått köra till och från träningen i bara sport bh då tröjan inte velat andas ordentligt och är plaskblöt redan när man borstar hästen :/. (ja jag svettas mycket på sommaren, blir liksom inte bättre med säkerhetsvästen :p, hemma är favoriten en stor tunn hm tshirt med mer hål än tyg kvar :rofl: kan dock inte ha den på terräng träning då jag vill ha lång ärm. )

Förlåt att jag stjäl den här tråden litegrann... Men är det nån som vet om det finns träningströjor typ denna, som har fickor?
Nu börjar det ju bli varmt = mindre/tunnare kläder = vars har man mobilen?? :D

Kolla på tröjor för träningscyklister - de brukar ha praktiska fickor! Ofta i ländryggen där de inte alls stör lika mycket som en ficka framtill kan göra!

Hmm. Jag brukar rida med min mobil i framfickan på ridbyxorna... Dock har jag "bara" iPhone 5s" så den är inte jätte stor..

Hmm. Jag brukar rida med min mobil i framfickan på ridbyxorna... Dock har jag "bara" iPhone 5s" så den är inte jätte stor..

Jag har en 4s och den är väl ännu mindre... Den sticker upp ur fickan och om jag böjer mig ner så trycks den upp ur fickan :meh:

Jag har ju iof mina nya ridtights som har en jättebra ficka snett på låret/höften. Men jag har inte provat rida i dom än :D

Jag har en 4s och den är väl ännu mindre... Den sticker upp ur fickan och om jag böjer mig ner så trycks den upp ur fickan :meh:

Jag har ju iof mina nya ridtights som har en jättebra ficka snett på låret/höften. Men jag har inte provat rida i dom än :D
Jag brukar lägga min ner i fickan.. Så dom nya fickorna på dina byxor verkar ju smart ;)

Då jag jobbar i sportbutik så rider jag bara i funktionströjor därifrån :D Pro touch heter märket! Bra passform, andas hur bra som helst, snygga färger och otroligt prisvärda :up: finns både med liten krage och dragkedja och utan. Har även ett par från Nike, samma sak där men dom kostar lite mer!

Älskar min tröja! Finns inget skönare! Jag är alltid tveksam till den här typen av krage eftersom de alltid brukar vara för tajta men inte den här! Den sitter löst även om jag drar upp den helt :up:

Passade på att fota ridtightsen också när jag ändå höll på.

IMG_6002.jpg

IMG_6001.jpg

IMG_6021.jpg

IMG_6024.jpg

Älskar min tröja! Finns inget skönare! Jag är alltid tveksam till den här typen av krage eftersom de alltid brukar vara för tajta men inte den här! Den sitter löst även om jag drar upp den helt :up:

Passade på att fota ridtightsen också när jag ändå höll på.

IMG_6002.jpg

IMG_6001.jpg

IMG_6021.jpg

IMG_6024.jpg
Ser riktigt snyggt ut. Tröjan ser sval och skön ut. Får blir en sådan då :D Btw vad är det är några ridtights? Riktigt snygga ju :love: Fickan är ju så :love::love::love:

Då jag jobbar i sportbutik så rider jag bara i funktionströjor därifrån :D Pro touch heter märket! Bra passform, andas hur bra som helst, snygga färger och otroligt prisvärda :up: finns både med liten krage och dragkedja och utan. Har även ett par från Nike, samma sak där men dom kostar lite mer!
Får kolla in det märket :D

Ser riktigt snyggt ut. Tröjan ser sval och skön ut. Får blir en sådan då :D Btw vad är det är några ridtights? Riktigt snygga ju :love: Fickan är ju så :love::love::love:

Jag kan verkligen rekommendera tröjan! Byxorna är: Horze Crescendo Leah ridtights. Fickan är den mest perfekta fickan nånsin! Man känner inte ens av den hur man än vrider och vänder på sig. Alla ridbyxor borde ha en ficka på just det stället. :D:up:

Jag kan verkligen rekommendera tröjan! Byxorna är: Horze Crescendo Leah ridtights. Fickan är den mest perfekta fickan nånsin! Man känner inte ens av den hur man än vrider och vänder på sig. Alla ridbyxor borde ha en ficka på just det stället. :D:up:
Kan tyvärr meddela att den tröjan är slut i laget igen, suck :(

En sån har jag! :) Och ja, det lutar väl åt att man kommer behöva använda den för att hitta en träningströja med fickor verkar vara omöjligt! :wtf:
Jag rider i min gamla hundförarväst, just för det här med fickor. Den stora genomgående fickan i ryggen är för handskar och annat bröte som du slipper sas ha framför dig i en ficka.
Optimalt om den skulle vara lite kortare, men jag rider i djuuuup dressyrsadel och det är inget från västen som skaver i alla fall. På uteritter är den guld, inte särskilt varm, men allt är med, mobil, handskar och självklar GODISFICKAN är full. :)
https://itaboutdoor.se/klader/vastar/arrak-acadia-vast.html Den här i softshell är jag gööörsugen på.
Fattar inte att den typen av väst inte finns i ridbranschen.
Vad det gäller jackor, kolla in cykeljackor, slimmade, smarta fick-lösningar och långa ärmar.

Jag rider i min gamla hundförarväst, just för det här med fickor. Den stora genomgående fickan i ryggen är för handskar och annat bröte som du slipper sas ha framför dig i en ficka.
Optimalt om den skulle vara lite kortare, men jag rider i djuuuup dressyrsadel och det är inget från västen som skaver i alla fall. På uteritter är den guld, inte särskilt varm, men allt är med, mobil, handskar och självklar GODISFICKAN är full. :)
https://itaboutdoor.se/klader/vastar/arrak-acadia-vast.html Den här i softshell är jag gööörsugen på.
Fattar inte att den typen av väst inte finns i ridbranschen.
Vad det gäller jackor, kolla in cykeljackor, slimmade, smarta fick-lösningar och långa ärmar.

Tack för tipset! :)

Jag kör alltid på samma sorts lager, underst ett linne eller tunn t-shirt, sen ziptröja (helst utan huva) och på vintern en fleece med hög krage (plus en mjuk scarves i halsen). Jag avskyr tröjor utan zip hela vägen. Blir helt klaustrofobisk om jag inte enkelt kan skala av mig lager om jag blir varm när jag rider.

Appropå telefonen har jag inga fickor i mina ridbyxor, men för tillfället har jag fallit ner i storytelknarkandet och har således alltid luren med mig. Sätter den i linningen till ridbyxorna och den klistrar fast i huden och sitter fint där även när jag rider :).

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 285
Senast: Djurvän
·
Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Liten
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798
Hoppning Hej! Okej. Om tre veckor är det tävlingsdebut för både mig och hästen som ekipage, svensk hoppdebut för pållan och "återdebut" för mig...
2
Svar
35
· Visningar
5 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka