Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning När jag tittar på Leos pad så syns det mer smuts på den högra sidan av padden. Och jag har tidigare konstaterat att jag saknar mitt...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: alazzi
·
Träning Hej! Vi har en valack i vårat stall som nu är 5 år. Han är jättego och det är inga problem med honom. Jag la dock märke till en sak när...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Meyah
·
A
Träning Har problem med att köra min häst i finka. Hon går efter många om och men in men väl där inne så blir hon totalt crazy. Hon står och...
2
Svar
29
· Visningar
2 220
M
Träning Hej igen alla! Har haft en hel del att pysla med så jag har inte hunnit kolla här så mycket men jag ville iallafall in och tacka alla...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Liquid Diamond
·
M
Träning Min mamma försöker få mig att va med på centrerad ridning med min unghäst!! och jag vill inte för att jag tycker att det är helt...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 032
C
Träning Har någon bra tips hur jag får upp min hästs kondition? Jag motions galopperar honom lite nu... men när har inte orkar mer ( han orkar...
Svar
7
· Visningar
1 241
Senast: Jempa
·
R
Träning Ge mig lite tips på hur man på ett smidigt sätt lär hästen att bada... (i en sjö alltså) Har nu flyttat min Reykur till ett nytt ställe...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: reykurboy
·
B
Träning Hej! Jag har en kompis som har en Shettisvalack på ca. 6 år. Han är Otroligt stökig pga att de red in honom när han var ca. 3 år och att...
Svar
17
· Visningar
1 925
Senast: legolaspiggelin
·
B
Träning Hejsan! När jag står och ryktar min häst står han ofta och kastar med huvudet, inte bara när jag ryktar. Ibland nä jag tex. hämstar...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: mysko
·
Träning Inte min häst! En unghäst på 4 år är ny i stallet och det är en "tränare" som ska rida in den. Den rids redan på skänkelbett och...
2
Svar
26
· Visningar
2 086
Senast: alazzi
·
Träning Nu var det ett tag sen jag skrev här ang. tips till mej och min häst. Så jag tänkte rapportera lite om hur vi jobbat och hoppas på lite...
Svar
14
· Visningar
875
Senast: Totola
·
Träning Nu har hon hoppat över grinden.....förrut gick hon bara bekvämt rakt igenom. Med jättetjock och tät vinterpäls så bryr hon sig inte om...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Alexandra_W
·
T
Träning Råkade ut för en synnerligen otrevlig människa i ridhuset häromdagen och vill gärna ha lite synpunkter! Vi har ju ridhusregler där det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 876
Senast: pinkcookie
·
Träning gah! jag blir smått galen på min medryttarpolle ibland :angel: vid uteritt kan han ALDRIG gå rakt fram. man måste alltid styra honom, om...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Priscilla
·
S
Träning Har fått hem en valack som är verkligen spänd som en stålfjäder, både i hantering och ridning. Han ser spöken och är rädd för i princip...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: Beauty_Boss
·
B
Träning Nu tänker jag skicka tillbaks ponnystoet alltså!!! :mad: Va f...n... :mad: INTE EN SEKUND att connemaran får vara ifred för den...
2
Svar
24
· Visningar
2 517
Senast: corzette
·
L
Träning Hästen ifråga är OMÖJLIG att ta in från hagen. Om man ens närmar sig hagen så springer hon flera varv i fullt ös och stannar inte...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: burton
·
N
Träning Snälla finns det nån vänlig själ som kan tala om för mig hur man gör för att hålla en shettis INNE i en hage?? :confused: Jag blir...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: Moheed
·
Träning Igår åkte vi ut till stallet för att ta in hästarna som vanligt. När vi hade mockat färdigt, portinerat ut mat och så vidare tog vi en...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 887
Senast: BuenoBull
·
M
Träning :) Hej Jag är Medryttare på ett gotlandsruss och när jag ska fånga henne springer hon bara bort och det är som om hon tycker det är...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.