Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Träning Hej:D Det är så här att jag rider en Nordsvensk (travare) som typ inte kan någonting, jusst nu kan han skritta trava tempo växlingar i...
Svar
1
· Visningar
822
L
Träning Jag drömmer om att få ta in min häst från hagen, borsta en längre stund och sedan rida ut eller på banan utan att bli arg, stressad...
Svar
3
· Visningar
1 040
P
Träning Ca 1,5 mån av nf-ras och stark och envis som synden. Bryr sig ej om mamma alls. Jag kommer i närheten av henne bra i box för att sätta...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Poppan2006
·
C
Träning vet inte vart tråden ska ligga... men gissar på att den passar här.... tittade på slutsenen i filmen den sista samurajen igår.... nån...
2
Svar
34
· Visningar
5 637
Senast: Badger
·
P
  • Låst
Träning snälla ngn hjälp mig med råd!!!!!!!!!!! har en ny svart wellingthon sadel som fäller färg som bara den. hade ju inte varit så farligt...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: IngelaH
·
S
Träning Rider ni ofta omkull?? Eller har ni gjort det någon gång? Har vart med om en hel del omkullridningar men jag hör aldrig nån annan som...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 827
Senast: Siddyy
·
Träning Hej. Finns det någon som har erfarenhet hur man tränar en ramsned häst. Märra har en gammal muskelskada i vänster bakskinka som gör...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: skuggi
·
Ridning Nu kommer jag och visar upp min okunnighet inom AR. Jag har börjat träna lite AR, men inte så mycket än. Nu undrar jag vad det är för...
Svar
18
· Visningar
4 258
Senast: Eufemia
·
D
Träning När ni ska rida en häst ni aldrig ridit förut, börjar ni direkt med att försöka få den att gå i form då eller väntar ni med det...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tuvisen
·
N
Träning Vet inte om jag lägger den här tråden i rätt forum, men om det är fel får moderator flytta den någon annanstans. Jag undrar om det är...
Svar
19
· Visningar
1 906
I
Träning Liten fråga om ledarskaps lekar... Skulle leka lite med en häst idag och det gick skit!! :angel: Jag skulle köra "jojjo" när man får...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 541
Senast: Sammet
·
R
Träning Jag har alltid varit MYCKET skeptisk till folk som anser att dem kan tala med djur. Men vi har en bekant som är synsk och håller på med...
Svar
17
· Visningar
1 585
Senast: Lizenz
·
R
Träning Senaste tre dressyrpassen jag har haft har varit riktigt kämpiga för mig. Hästen jag rider har blivit superkonstig. För bara någon vecka...
Svar
11
· Visningar
1 619
Senast: Lizenz
·
Träning Är lite nyfiken på hur det står till med Bukes alla andra ridtravarryttare. Vad går bra med era hästar? Vad är mindre bra? Vad tränar ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 720
K
Träning Red mellan jag var 6 och 13, skötte häst/ar nästan dagligen de senaste två-tre åren. Nu är jag 21 och har börjat sakna allt vad ridning...
Svar
2
· Visningar
4 968
Senast: annakg
·
M
Träning Hej igen :P Som jag skrivit om i tidigare trådar så har jag köpt en ungponny, new forest, valack på 4 år. Han såldes eftersom tjejen...
2
Svar
21
· Visningar
2 627
Senast: MalinArnells
·
M
Träning Hejsan. Jag har köpt mig ett sto med föl som jag ska hämta hem under sommaren står kvar hos förra ägaren på bete. Men hur ska man göra...
Svar
19
· Visningar
1 630
I
Träning har läst lite om Monty Roberts och join up och börjar bli riktigt intresserad av detta :D tyvärr så är det för dyrt för lilla mej annars...
2
Svar
25
· Visningar
2 609
Senast: MorvanMorr
·
M
Träning Någon som har nån idé eller förslag vad man kan göra för kul när man ska tömköra en ponny? (Han är ingen unghäst eller nått sånt, det är...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Mandh
·
M
Träning Hej! Undrar om ni har några tips till mig och min 11-åriga islandskorsning... Har haft honom i 1½ år nu och har hela tiden haft stora...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Malin80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka