Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Träning Vet ej om jag hamnat på rätt forum, kanske NH eller grundutbildnings-forumen är mer rätt, men jag skriver här... Har just läst ut...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: matjo537
·
Träning I mitt stall får en av hästarna aldrig gå ensam i hagen - inte ens en timme - eftersom hennes ägare är rädd att hon skall skada sig. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: Mimsan
·
Träning Elvaåringen istallet har fått en ponny av mamma och pappa, ponnyn hade idag tappat en sko. Ramaskri. Kommer till stallet och alla...
2
Svar
31
· Visningar
2 658
Senast: Hajmat
·
Träning Jag måste säga att jag bara blir mer och mer fundersam ju mer jag läser på de olika forumen för AR, dressyr och western då det ibland...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: IngelaH
·
H
Träning Sköter en åring (ett år 7 juni : ) ). Som yngre var hon väldigt skygg men nu har hon blivit mkt modigare. Förr kunde man inte få på...
Svar
6
· Visningar
2 327
Senast: HanSomFlyger
·
S
Träning Jag har två unghingstar och så fort jag är i närheten är de som lamm. De följer mig med hängande grimskaft och jag kör dem utan problem...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: fejko
·
N
Träning Egentligen tycker jag att utvecklingen på ledarslapsfronten vad gäller hästar har gått rätt långsamt. Det var inte länge sen folk...
Svar
12
· Visningar
1 239
Senast: hillevie
·
Träning vad rider ni för dressyrövningar när ni rider? jag har idétorka :bump:
Svar
12
· Visningar
1 069
Senast: IngelaH
·
S
Träning nu fick tråden hamna här på denna sida, för igentligen är vårt problem ett problem under flera områden men hur som helst; Jag är så...
2
Svar
27
· Visningar
2 382
Senast: PinkPanter
·
P
Träning Är det någon som har några tips på övningar. jag har ingen aning om NH men vill gärna testa ;)
Svar
3
· Visningar
862
Senast: ii-d-a
·
V
Träning Hur gör man om man om vill arbeta en häst på tyglen ? Asså typ hur gör man när man arbetar den på tyglen, jag vet inte riktigt det...
2
Svar
38
· Visningar
2 710
Senast: Ellen85
·
J
Träning Hej, Jag har en lite pinsam fråga, men jag måste få lite tips. Min son som är 7 år älskar hästar, liksom jag, och rider på ridskola...
Svar
16
· Visningar
10 997
Senast: jezzibell
·
M
Träning Är det någon speciell sida man måste ställa hästen på då??
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: Matilda_o_Bonita
·
J
Träning Hej! ja har en häst som jag har haft i ca 2 år och han är verkligen den perfekta nybörjarhästen och han har verkligen satt sig i mitt...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: __Stilett__
·
Träning Mot vad vaccinerar ni era hästar? Ska man alltid vaccinera sin häst eller bara om man åker runt och tävlar? Hur viktigt är det...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Lazio
·
Träning vad kallar ni misshandel? jag blev nämligen kallad hästmisshandlare idag av en kvinna i mitt stall, då jag knäppte en häst på mulen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 815
Senast: mul
·
E
Träning Hej.. Tänkte kolla om någon har kommit i kontakt med samma problem som jag. Vi äger ett 8 årigt sto, en nordsvensk travare. OTROLIGT...
Svar
10
· Visningar
3 487
Senast: __Exs
·
Träning Hur vill ni ha det när det släpps in nya hästar till er häst? Vill ni vara där? Får de ha grimma? Ska det vara benskydd och hela...
2
Svar
22
· Visningar
3 104
Senast: nexxa
·
D
Träning Hur kan man mäta hur hög ett föl skall bli som färdigvuxen? Har hört något om att mäta skenan vid 2 månaders ålder...och sen ta det...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Dova
·
Träning Fick höra idag att skulle det hända något under transportkörning med hästen och den inte haft på sig transportskydd skulle försäkringen...
2
Svar
30
· Visningar
3 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?