Vid ihopsläpp

Sv: Vid ihopsläpp

Bra idé! :idea: tack för det. Jag vet att en av oss är lite gammalmodig och antagligen inte vet hur man använder internet - hon litar inte på internet. :smirk: Så det kan bli ett problem att få tag på henne. Och en del har inte internet o så.. men då kanske de får kolla på tavlan istället, och de som vill kan få ett mail.

Tack för idén, det ska jag ta upp på mötet!

Går ju också att ha en vanlig hederlig telefonkedja..Du ringer en som i sin tur ringer en annan o.s.v.

Om man ska släppa ihop flera hästar, eller hästar ska släppas ihop på nytt ställe tycker jag man bör vara ett par stycken.
Grimmor av. Släpper man ihop på helt nytt ställe tycker jag det är bäst att släppa alla på en gång så ingen hinner bli kaxig och tycker att det är 'deras' ställe - bättre att alla är nya och får chans att ta sin plats.
Är det någon/några nykomligar så släpps de in direkt - utan grimma. Alternativ de nya hästarna släpps i ny hage och man släpper in hästarna till dem.
Jag vill alltid vara med när man släpper ihop hästar (om mina ska släppas ihop med andra alltså)

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 658
Senast: jemeni
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 539
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: Freazer
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama