Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Har en tävlingshäst som är snäll att lasta, hon är snäll att lasta ur och står som en gud i transporten trots många timmars väntetid på...
Hästhantering
Japp, då har vi det klassiska problemet, att inte kunna få in hästen i transporten xD
Igår skulle vi lasta hästen för första gången, vi...
Hästhantering
Hej!
Jag har en häst på 20 år som jag kan rida i bara grimma och halsring, hon litar på mej och jag litar på henne, allt är bra kan man...
Hästhantering
Jag ägen en häst jag inte har ridit på snart två år. Jag slutade rida på henne p.g.a en olyka. Jag har inte direkt haft någon medryttare...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.