Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hej! Jag har en häst som är en lite äldre herre (24 år :) ) men han är pigg som en tvååring. En av hans favoritsysslor är att leka, han...
Hästhantering
Hej. Hur kan man veta om man är för tung för sin häst? I en del annonser ser man maxvikter för hur mycket vikt olika hästar kan ta. Hur...
Hästhantering
Var och hälsade på min 1 åring på lösdriften igår. Växt som tusan har hon gjort sedan jag såg henne sist. :laugh: Tänkte att jag skulle...
Hundavel & Ras Exakt så, bara att hitta någon som kan hantera en krävande hund och en sådan som dessutom bor långt ute på landet, sen allt det andra...
Hundavel & Ras Jag sager fortfarande att en Norwich Terrier skulle passa dig bra. Stadiga sma hundar som pa grund av sina korta ben inte riskerar att...
Hästmänniskan Jag tror också att vi har helt olika värderingar i vad som menas när man säger "allroundhäst", det syns även i @Stergos inlägg ovan. :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.