Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Vet inte om denna tråd ligger rätt men flytta den om den ligger fel. :) Är det svårt att lära sig att tömköra? Vilken utrustning...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Terja
·
C
Träning Har någon ett väldigt bra tips hur man får fina tex ryggmuskler??:)
Svar
19
· Visningar
962
Senast: lady sun
·
Ridning Jag har aldrig tränat för ngn akademisk tränare, aldrig sett ngn rida akademiskt irl och inte ens pratat med ngn som rider akademiskt...
Svar
19
· Visningar
1 864
Senast: Saigon
·
T
Träning Jag har blivit erbjuden att få en häst.För ägaren har inte tid,och hon vet att den kommer till ett bra hem. Det är klart man är...
Svar
15
· Visningar
1 316
Senast: Koppen
·
W
Träning Hur får man en rödhårig galen märr att inse att de INTE är chefen hur mycket de än försöker? Misstänker att hon fått mycket skit...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: Fjasut
·
Träning Jag hoppas nån av er här i buke kan hjälpa mig. (vet inte om tråden ligger rätt) Jag har en valack, ett varmblod som är 162 cm i...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Suzi
·
A
Träning Ni som har unghästar födda -04, vad gör ni med dem, tränar ni dem på något sätt?
2 3
Svar
46
· Visningar
2 984
Senast: cafu
·
N
Träning Hej!Mitt sto bits i spiltan....det räcker att man står och tittar på henne....fick höra att hon är lite kinkig vid utfodring...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Madick
·
S
Träning Jag har funderat på om jag ska ta mig an en häst på foder, men då jag pluggar fortfarande så är det inte alltid det finns mycket pengar...
2
Svar
31
· Visningar
2 240
Senast: milly
·
F
Träning Jag har ett ponny sto som överlag är väldigt snäll och väluppfostrad förutom när det gäller två saker. Det ena är att hon har börjat...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Smalle
·
I
Träning Vi har en häst i stallet som har varit igång i cirka två månader snart, Han är inte riktigt fullt igång men vi tänkte börja med...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Tyson
·
Träning Vet inte om tråden ligger rätt... Jobbade ett halvår i Spanien och såg ett grovt fall av vanvård av häst. Inte på stallet jag jobbade...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: önskan
·
Träning Jag har en fråga till er som har er häst ensam i en hage trots att det finns fler hästar i stallet (som ibland går ensamma i sina...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
12 962
Senast: genomskinlig
·
Träning Hej! Hur är bästa sättet att bygga upp kondition hos en häst som inte blivit rida så mycket den senaste månaden eller så? Hon kan...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: karuso_00
·
B
Ridning Jag hittade denna bilden på nätet och tyckte det var en mycket fin levad. Det är en ryttare från den Kungliga Ridskolan i Jerez i Spanien.
2 3
Svar
43
· Visningar
4 046
Senast: Spider84
·
Träning Hej! Jag brukar löslongera min häst, jag bygger då en volt inne på ridbanan med hjälp av hinder stöd o tråd runt det så det bildar...
Svar
4
· Visningar
798
S
Träning Någon mer som varit på flygtur idag? :angel: Eller varit i närheten? Ska ta över en häst 1:a Mars, red henne idag för andra gången...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: gabbis12
·
Ridning German judges have discussed and taken a stand: (from www.chronofhorse.com bulletin board) //In German and English// Stellungnahme...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: Noir3
·
L
Ridning Japp, jag har aldrig haft ett kort då jag ridit min nuvaranda häst (som jag haft i två år ) men igår lyckades jag släpa med mig min bror...
2
Svar
30
· Visningar
2 465
Senast: Lord Owen
·
Ridning Nog med allvar! Barockryttare, det är ena sluga små filurer, det vet vi ju alla. Vissa ståtar öppet med spöet i vädret och tygeln i...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 131
Senast: Camilla_H
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar